Vraag

Opzegging Proximus internet - laatste factuur - moet die integraal betaald worden?

  • 25 March 2021
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Ik heb mijn Proximus internet Maxi abonnement opgezegd, kreeg daarvan bevestiging en op 5 maart werd internet afgesloten. Ik kreeg echter een factuur voor de hele maand maart (50,99 ), betaalde daarvan prompt 8,25  (5/31 van de 50,99 €) en informeerde Proximus via website-email.

Vandaag krijg ik tot mijn verbazing een herinnering om het uitstaande saldo van 42,74  te betalen!?

Moet ik dan nog voor een hele maand betalen terwijl ik maar 5 dagen Proximus Internet heb gebruikt?

Frustrerend ook hoe Proximus op geen enkele email reageert maar wel al dreigt met 10 € administratieve kosten. 

B-box onmiddellijk terug gestuurd maar ook daarvan nog geen bericht ontvangen. Gelukkig heb ik een Bpost verzendbewijs. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@adekerpel  De factuur werd opgemaakt op 02/03/2021 voor de abonnementen van volledige maand. De opzeg van het internet is gebeud op 05/03/2021. Voor de periode 06/03/2021 - 31/03/2021 staat er een automatische creditering klaar waarvan de verreking in april zou gebeuren.
Ik heb de creditnota nu manueel opgevraagd. Je zal deze binnen enkele uren zien verschijnen in MyProximus.
Groetjes,
Antonella

Bedankt! Ik had ook op voorhand via de Proximus-site een a-mail achter gelaten, maar nooit antwoord gekregen. In elk geval bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@adekerpel  Ik vind die mail niet terug op jouw klantnummer. Mocht je hier een referentie van hebben, mag je deze gerust doorgeven. Het is alvast in orde nu. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@adekerpel 

ik heb je bericht proberen verwijderen : er staat teveel persoonlijke info openbaar.

je rekeningen (tegoednota’s) gaan zichtbaar zijn via je zoom-betalingen.

groeten,

Tina

Reageer