Vraag

Opzeg

  • 21 July 2021
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Na al een week aan het lijntje gehouden (al een week geen internet of TV, belofte van technieker te sturen wat niet gebeurd, elke dag een andere excuus waardoor het probleem er zou zijn,...) te worden willen wij ons abonnement opzeggen.

Telefonisch: 1ste poging  er word gewoon neergelegd

                       2de poging   er word verschillende keren gevraagd te wachten om dan weer eer te leggen

 

Online :  volledig formulier invullen om dan de melding te krijgen dat dit niet kan wegens technisch defect.

 

Hoe raak ik eindelijk van deze verschrikkelijk slechte dienst af? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Tromahn  Spijtig, ik heb een dossier aangemaakt hiervoor. Groetjes Luc 

Dat is inderdaad het probleem daarom dat je gaat moeten wachten tot een prox forummedewerker je verder helpt.

Als je met een ander browser probeert via https://proximus.be/login heb je het dan ook voor.

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/overview

Kies onderaan rechts:” mijn abonnement opzeggen”

Had ik gedaan, eenmaal alles is ingevuld geeft hij de melding dat er een technische storing is

Online :  volledig formulier invullen om dan de melding te krijgen dat dit niet kan wegens technisch defect.

@Tromahn ja aangezien het niet lukt via  → Opzegformulier | Proximus

Zal er niks anders opzitten dan te wachten tot morgen op een proximus forummedewerker die dit voor je kan uitvoeren en daarom  best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat zij morgen hiermee aan de slag kunnen.

Reputatie 4
Badge +1

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/overview

Kies onderaan rechts:” mijn abonnement opzeggen”

Reageer