Vraag

opname hapert, en beeld en geluid

  • 7 August 2022
  • 8 reacties
  • 511 Bekeken

Sinds wij overgestapt zijn maar een android box van Proximus ondervinden wij veel problemen, opname hapert, en beeld en geluid komen soms niet overeen.

Android box afleggen en terug aan helpt voor het geluid en beeld , maar de haperingen in de opnames blijven , ook doet het internet soms ambetant door plots even geen verbinding te maken 


8 reacties

Is je V7 decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de bbox, als dit niet zo is en je de mogelijkheid hebt om de V7 voorlopig met een netwerkabel te verbinden is het best van hem zo eens te proberen. De Proximus medewerkers kunnen ook morgen als ze terug langskomen eens een instelling aanpassen en je lijn ook checken op fouten.

Gisteren nog eens een film opgenomen, maar in plaats van wifi met een internet kabel en er zitten ook terug haperingen in de opgenomen film.

Is je V7 decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de bbox, als dit niet zo is en je de mogelijkheid hebt om de V7 voorlopig met een netwerkabel te verbinden is het best van hem zo eens te proberen. De Proximus medewerkers kunnen ook morgen als ze terug langskomen eens een instelling aanpassen en je lijn ook checken op fouten.

Beste,

 

Hebben ze ondertussen al eens kunnen na kijken ? Want mijn internet zelf is ook achteruit aan het gaan .

Neen,  want de Proximus forummedewerkers (moderators) komen morgen pas terug langs hier.

Reputatie 7
Badge +3

@Timdl 

je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan kijk ik je aansluiting eens na.

 

Groeten

Geert

@Timdl

je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel dan kijk ik je aansluiting eens na.

 

 

Hoi deze is nu ingevuld

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Timdl 

je maakt gebruik van een wifi booster zie ik.

Heb je de bbox3, de wifi booster en de decoder al eens herstart, (stroom uit/in)?

 

Geert

@Timdl

je maakt gebruik van een wifi booster zie ik.

Heb je de bbox3, de wifi booster en de decoder al eens herstart, (stroom uit/in)?

 

Geert

Ja deze zijn vandeweek allemaal al eens herstart 

Reageer