Vraag

Opeens melding Norton ivm onveilig Belfius app

  • 19 February 2019
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Heb altijd veilig kunnen bankieren op Belfius App op iPhone ! Heb die app en de Norton allang maar sinds twee dagen komt voordurend meldingen dat onveilig is om in te loggen op Belfius !
Nog iemand deze probleem opeens terwijl er laatste maanden niets verandert is geworden !

2 reacties

Louter ter info: een tijd geleden heb ik zelf op één of ander site gelezen dat beveiligingsapps op smartphones juist zouden gebruikt worden om in te breken! wat daar nu echt van waar en in hoeverre de bron (weet zelf al niet meer juist op welke site ik dit gelezen heb) betrouwbaar was, dat weet ik echter niet en mss is dit al veiliger geworden?
Reputatie 3
Badge +1
Is erg vervelend omdat die app is enige ik heb om te bankieren en facturen te betalen en mijn verrichtingen te volgen!
Nu bezit ik niets dus van mij gaan ze weinig kunnen stelen geef ik toe maar toch raar deze melding die voordurend komt van Norton want op al de jaren ik app gebruik en Norton heb nooit zoiets meegemaakt !

Eens proberen als keer tijd heb naar de stad gaan en bank binnengaan en vragen wat loos kan zjjn !
Wel vervelend natuurlijk tot dan niets kunnen met mijn rekening ! Heb zo gratis rekening dus alles moet online gebeuren !

Maar misschiens geeft Norton verkeerde info door want tenslotte dat is de app ik al heel erg lang gebruik en nooit iets ermee aan de hand had !

Via mail heb ik wel al lange tijd ! Weet zelfs niet meer sinds wanneer dit begon maar en dit enkel op e-mails van Proximus account dagelijks 100 mails te wissen !
Op Gmail account komt geen enkele binnen maar wel op account van Proximus is dat een ramp !
Ik wis ze dagelijks en gaat te vlot want al vaak zelfs de echte e-mails gewist zonder lezen !

Reageer