Onvrijwillige verlaging internet profiel van 3 naar 2

  • 6 July 2012
  • 6 reacties
  • 209 Bekeken

Ik ben al jarenlang een trouwe klant met een internet profiel van 3 (3.3). Mijn Draytek modem onderhandelt dan een stabiele verbinding, ergens tussen 2.6 en 2.9 Mbps en een SNR margin van 6. Begin deze week werd ik opgebeld door Scarlet, die mij een snelheid van 8 Mbps aanbood. Ik zei dat ik dat niet geloofde omdat ik 5 km van de centrale af zit en dat ik eerst BC zou raadplegen of die hogere snelheid ook bij BC mogelijk was.

Dat heb ik geweten: De volgende dag had BC mijn profiel verlaagd naar 2 (2.2)! Gebeld met BC en vandaag was er eer monteur hier. Deze was bereid om mij weer terug te zetten op 3 (hoger kon idd niet), maar kreeg geen toestemming van een hogere functionaris....

En zo is dus nu mijn profiel drastisch verlaagd als dank voor het feit dat ik niet op het voorstel van concurrent Scarlet ben ingegaan!


Iemand nog suggesties wat ik hieraan kan doen? Henk (In een klein dorpje in de Ardennen)




6 reacties

Reputatie 2
Badge
Hebben ze daar geen kabel provider ?
Ja, maar ook die kan (tot hier althans) alleen heel elementaire TV doorgeven, geen HD en geen internet :-(


Henk
Reputatie 2
Badge
Indien je graag goede TV wil denk ik dat dan de enige oplossing is een schotelantenne, kan je direct honderden zenders ontvangen.
Hallo Johan,


Wil je me je telefoonnummer/lijnnummer en de link naar deze post via privébericht doorsturen zodat ik één en ander kan bekijken?


Mvg,

Eva.
@Roland: Ik heb al satelliet TV. Het gaat mij om snel internet. Misschien ga ik dat ook maar per satelliet doen..


@Eva: Is gebeurd, ik vertrouw op je!!
@Eva. Héél hartelijk dank voor de snelle actie! Ik zit weer op 3

Reageer