Vraag

Onprofessionele en onbekwame klantendienst.

  • 20 July 2021
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Beste,

Sinds enkele dagen zijn wij in contact met jullie klantendienst. Zij kunnen ons niet verder helpen met ons e-mail probleem. Zij kunnen ook niemand anders doorgeven die het probleem kan oplossen.

Het enige wat ze kunnen is een ticket aanmaken. En dan …… 

Conclusie : na enkele dagen kunnen we nog steeds geen e-mails ontvangen en sturen. Nog steeds geen bekwame persoon aan de lijn gehad die ons probleem kan oplossen. 

Waar ergens bij Proximus kunnen wij terecht die een probleem kan oplossen ivm het ontvangen en sturen van e-mails ?

Alvast bedankt.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reacrie van een Proximus medewerker op dit publieke forum (mogelijkerwijze niet meer vandaag en pas terug vanaf donderdag)

Ter info

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Indien u gebruik maakt van Proximus webmail bv. kunt u inloggen met een door Proximus (per brief of e-mail) bekomen e-mail adres type fa….@proximus.be, fb….@proximus.be, …  en paswoord bij de activatie van uw intenetcontract

Eventueel kunt het betrokken paswoord aanpassen via un account MyProximus - producten - proximus mail

 

&

bv 

Je Proximus mailbox via Windows mail op Windows 10 - YouTube

Vandaag al 2 keer de klantendienst gebeld die vertrekken vanuit een ongeloof naar de klant toe en een verheerlijking naar de techniekers toe. Een verhaal is niet zwart wit en het is niet fijn om als klant die al sinds 01/04/22 zit te wachten op internet in de kou te staan. Voor het aansluiting van de internet is men vriendelijk  en is er een vlotte dienstverlening.  Op 1/04/22 komt de technieker die duidelijk niet weet wat hij doet, knipt kabels door en zegt dat er enkel een oude ADSL-lijn ligt. Gaat weg voor materiaal te halen die hij daarvoor niet heeft want er zou geen fiber zijn in het appartementsgebouw. Gevolg na wat heen en weergeloop, geen internet! Technieker zegt dat hij maandag terug komt maar hij is de deur niet uit of ik krijg een sms dat ik een nieuwe afspraak moet maken en deze kan enkel op 08/04/22! Wie betaalt mijn technische werkloosheid door ontbreken internet van 10 dagen!!!! Na het maken van deze online afspraak (die ikzelf moet doen want technieker laat uit de afspraak van maandag 04/04/22 te noteren). Ik krijg dezelfde vrijdag om 13u een sms van Proximus dat het installatieadres niet juist is en ik gecontacteerd zal worden voor een nieuwe afspraak. Wat is hier aan de hand??? Is dit een goed functionerende onderneming??? Maandag gebeld naar de klantendienst waar een deskundige medewerker zelf zag door de nodige opzoekingen te doen (die de 2 medewerkers die ik vandaag 05/04/22 heb gecontacteerd via de klantendienst niet hebben gedaan en het voldoende vonden om mij niet te geloven want Proximus maakt geen fouten noch de mensen die zij uitsturen, waarna de lijn gewoon werd opgehangen, of de telefoon gewoon naast hen werd neergelegd waarbij je hen gewoon hoort kletsen met collega’s!) De belofte van dat ik gisteren of vandaag zou terug gebeld worden is heeft dus niet plaatsgevonden en behalve veel tijdverlies en inkomensverlies sta ik in de kou!

Hoe kan ik vertrouwen krijgen in jullie en jullie dienstlevering? Een schande is het om zo met klanten om te gaan.

Reputatie 7
Badge +4

@koude douche Mijn excuses voor het late antwoord. Dit was inderdaad geen fijne ervaring voor u. Ik hoop dat je lijn ondertussen aangesloten is. Als je in je Profiel de gegevens van deze lijn kan zetten kunnen we alsnog voor je nakijken wat er allemaal misgelopen is. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer