Vraag

Ongewenste mails van proximus

  • 3 June 2020
  • 6 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 1

EDIT opgelost, hoop ik


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dus je hebt geen probleem meer Werner?

Reputatie 1

Nee, ‘t is opgelost. Ik vond de instelling niet om meldingen te stoppen, maar intussen gevonden.

Tip: mss interessant voor andere forumleden die eventueel met het zelfde probleem (ooit) zouden te maken hebben om je oplossing hier te posten 

Reputatie 6
Badge +2

Pop-ups stoppen heb ik gisteren gedaan in Chrome via de instellingen. Omdat ik te veel meldingen kreeg van Proximus

Reputatie 6
Badge +3

@Charlotte.D  en @Martin Er is wel een PHISHING SCAM die zogezegd verstuurd werd door support@proximus.be . De hoofdbedoeling is om PayPal inloggegevens te bemachtigen. Wat wel grappig is dat Proximus geen ISP is maar een bank is: Cher utilisateur, nous vous informons que le support viens de vous envoyer un message concernant votre compte car un débit def439.99€ a été effectué a partir d'un emplacement inhabituelle. Ik heb deze mail gisteren ontvangen. Deze mail werd verstuurd vanuit een Amerikaanse mailserver. Ik heb niet direct gevonden hoe dat je een misbruik van Proximus kan melden, enkel wanneer er Phishing,Spam verstuurd wordt van Proximus klanten.

Ja van deze soort heb ik al verschillende binnengekregen en niet alleen zogezegd van proximus verzonden

Reageer