Beantwoord

Ongevraagde bestelling

  • 24 August 2022
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Gisteren chatte ik met een Proximus medewerker over de werking van mijn email account Microsoft 2010 Outlook. Plots daarna kreeg ik op de mail een bevestiging van een bestelling van een TV Box. Opnieuw gechat met een andere collega van Proximus, die gaf toe dat er een vergissing was begaan en zou proberen de levering tegen te houden. Vandaag krijg ik van B-Post het bericht dat de levering vandaag zal worden uitgevoerd.

Wat moet ik doen?

MVG

icon

Beste antwoord door Martin 24 August 2022, 09:32

Bekijk origineel

6 reacties

Als je het pakje niet aanneemt wordt het dan wel automatisch teruggestuurd door Bpost.

Zet ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Twiessie je hebt nog geen pakket ontvangen? Groetjes, Heidi

Reputatie 2

HeidiE,

Nee nog niet ontvangen, maar wordt weldra geleverd.

Reputatie 7
Badge +3

Dossier 51145814 werd intussen aangemaakt om de levering te annuleren, ik noteer dat het pakket ‘terug binnen’ is en volg de case verder op. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

HeidE,

Pakket heb ik zopas geweigerd aan de besteller van B-Post. Hij heeft het terug meegenomen.

Zaak opgelost?

Groetjes,

Reputatie 7
Badge +3

@Twiessie dan zou het zo in orde moeten zijn, ik kijk het morgen voor de zekerheid nog eens na. Als het opgelost is, sluit ik het dossier en krijg jij daarvan een melding! ;)

Reageer