Skip to main content

Sinds een week of 3 is er constant een onzichtbare ongelezen email bij mijn skynet adres. Via de mail-app van iOS verdwijnt deze weer na het openen van de app, maar via webmail blijft er (1) ongelezen mail. Deze mail is echter niet terug te vinden.

Bij Outlook is er geen ongelezen mail.

 

Reeds getest:

  • mailbox volledig leegmaken
  • mailadres verwijderen uit mail app van iOS en opnieuw toevoegen

 

Volgens mij ligt het probleem bij de webmail zelf, en niet aan mijn toestel (iPad / iPhone).

 

Mvg

ziet er zo uit :

 

Beste

Bij mij is ook een ticket aangemaakt en mij beloofd dat er de volgende dag zou contact opgenomen worden. Ik wacht nog altijd  

Mvg
Erik

 


ziet er zo uit :

 


sinds eergisteren staan er constant een 30tal ‘ghost-mails’ die maar niet weg te krijgen zijn, en steeds meegaan met de klok per minuut, gevolg : er komen geen enkele email nog door !!  heb nu geprobeerd met mail te forwarden naar gmail en dit lijkt te lukken, maar toch wil ik mijn gewone skynet email terug kunnen lezen, trouwens zijn er zo’n 3-tal weken mails verdwenen, wreed bizar en ambetant, 

reeds gebeld naar kl.dienst, en er zijn reeds 2 tickets aangemaakt, maar nog steeds geen antwoord !! 

graag asap oplossen aub, 

Jack.dd 


@Jootn 

@Erik T 

 

Momenteel zijn er algemene problemen met de (web)mail; er wordt gewerkt aan een oplossing. Momenteel is het echter afwachten

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Groeten

Geert


Beste

Ik heb hier ook hetzelfde probleem alsook in mijn POSTVAK IN en PRULLENBAK

Mvg


Reageer