Vraag

Onderbrekingen in verbinding

  • 7 January 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Onze wifi blijft maar wegvallen en ook onze digibox wil geen verbinding maken.

Ik ben dit ZO beu. We kregen na lang ‘zagen’ een nieuwe modem opgestuurd deze week maar ook dit lost het probleem niet op. 
Bij de klantendienst geraak ik niet binnen.

Wat een service… heel spijtig! Ook ik twijfel om terug naar de concurrentie te gaan. Zelfs online kan ik geen technieker inboeken?!


2 reacties

Ter info: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Maandag kan een Proximus forummedewerker beslissen om een technieker langs te sturen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

heb je ook geen verbinding als je een pc/laptop rechtstreeks verbindt met een utp netwerkkabel aan de bbox rechtstreeks.

Als je DSL controlelampje op het moment dat je problemen vaststelt niet continu blijft oplichten dan is er wel degelijk een probleem met het binnenkomend signaal maar da zouden de Prox medewerkers dit ook moeten kunnen vaststellen uit lijnmetingen.

Reputatie 7
Badge +4

@Tinekever Ik zie dat er ondertussen een technieker ter plaatse geweest is. Hopelijk zijn daarmee uw problemen opgelost. 

Reageer