Vraag

Ondanks vectoring blijft Proximus snelheid verlagen

  • 21 January 2019
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

negeer dit bericht, ondanks dat de lijn 27mbps zegt is de snelheid terug verhoogd na meer dan een jaar klagen naar 55mbps na juist weer te testen. Eindelijk na meer als een jaar een degelijke snelheid. Denk dat klagen op de forum meer heeft geholpen dan eindeloos bellen en mailen

6 reacties

wat belooft Proximus eigenlijk als je kijkt op http://proximus.be/internetsnelheid
Negeer dit bericht, ondanks dat de lijn 27mbps zegt is de snelheid terug verhoogd na meer dan een jaar klagen naar 55mbps na juist weer te testen. Eindelijk na meer als een jaar een degelijke snelheid. Denk dat klagen op de forum meer heeft geholpen dan eindeloos bellen en mailen
Momenteel is voor jouw lijn ongeveer 20mbps gegarandeerd. Elke snelheid die er bij komt is afhankelijk van de stabiliteit van jouw lijn en kan dus niet voor pakweg TV gebruikt worden.

Als ik even de snelheden in jouw buurt bekijk dan hebben de personen op dezelfde kabelbundel allemaal 10mbps minder dan jij nu hebt. Die personen hebben wel een lager huisnummer dan jij hebt. De buur die wel een sneller internet heeft, heeft die ook een hoger huisnummer?
Momenteel is voor jouw lijn ongeveer 20mbps gegarandeerd. Elke snelheid die er bij komt is afhankelijk van de stabiliteit van jouw lijn en kan dus niet voor pakweg TV gebruikt worden.

Als ik even de snelheden in jouw buurt bekijk dan hebben de personen op dezelfde kabelbundel allemaal 10mbps minder dan jij nu hebt. Die personen hebben wel een lager huisnummer dan jij hebt. De buur die wel een sneller internet heeft, heeft die ook een hoger huisnummer?

Beste de technieker was toch hier en heb het zelf op de laptop gezien dat de meeste allemaal 50 stonden inclusief mijn buurman. Nogmaals de technieker zei zelf en ik weet dat zelf ook want zoals ik zei ik heb een grotere kennis networking dan de standaard gebruiker dat als er vectoring is dat hoe verder je van het aansluitpunt bevind de snelheid omlaag gaat. Er is NUL reden voor al die andere mensen inclusief mij om maar 20mbps te krijgen op een afstand van 300 meter. Dat zei zelf de technieker zelf. Die buur woont op 13 en ik op 15
En zitten jullie wel op de zelfde ROP want mijn buur bv heeft ook een pak minder als ik
En zitten jullie wel op de zelfde ROP
Normaal gezien wel want hij zei zelf dat ter niet snapt dat het zo laag staat maar speedtest geeft nu wel 56mbps door ondanks dat het op 30mbps staat dus als het zo blijft ben ik daar tevreden mee uiteraard. Is al heel lang geleden dat dit geweest is dus hopelijk blijft het nu zo

Reageer