Onbeschofte klantendienst

  • 27 January 2018
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Ik heb deze middag (rond 14:40 - 27/01/2018) gebeld naar de Proximus klantendienst. Ben ik doorverbonden aan een operator die mij zou 'helpen' met mijn vraag. Vroeg aan meneer waarom ik enkel 30 Mbps binnen krijg terwijl het vroeger 50 Mbps was. In plaats van dit op een normale manier uit te leggen, wordt er tegen mij met alle grofheid gezegd om naar een andere provider te overstappen als de snelheid mij niet beviel. Ik wou meneertje nog op de hoogte brengen van de hoge ping die ik binnen kreeg (300+ ms), maar meneertje vond het een beter idee om is op te hangen tegen mijn gezicht terwijl ik bezig was aan een uitleg.

10 minuten later met een andere operator gesproken, meneer heeft op een vriendelijke manier alles uitgelegd en een oplossing gevonden voor de hoge ping. Meneer heeft mij ook op de hoogte gebracht van dat de vorige operator het gesprek niet geregistreerd had. Makkelijk nietwaar? Met alle grofheid tegen een klant bezig zijn en ermee weg kunnen komen door het gesprek niet te registreren.
Ik wens alvast een verontschuldiging voor hetgeen dat gebeurd is vandaag en zou graag willen dat Proximus zich verlost van zulke onbeschofte en onbekwaamde fratsen!

PS. Ik wil graag persoonlijke info doorgeven over de technicus in een privé-bericht als dit mijn zaak kan helpen.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit wordt absoluut niet geaccepteerd. Waarvoor onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Aw

Reageer