Beantwoord

Onbeperkt internetten thuis met Tuttimus

  • 14 February 2018
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 1
Snel een vraagje; bij Tuttimus staat er dat je onbeperkt kan surfen thuis op je wifi netwerk(en). Maar op MyProximus staat er wel een limiet van 750GB(?).
Graag verduidelijken hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Martin 14 February 2018, 10:55

Bekijk origineel

6 reacties

omdat gratis bijladen mogelijk is.
Het voorbeeld (print screen) hieronder is nu wel niet van Tuttimus maar van een oud pack maar principe blijft het zelfde

Reputatie 1
En hoe gebeurd dit dan? (niet dat ik ooit over die 750GB zou gaan sinds ik alleen ben, maar toch handig om te weten)
Via myproximus kies je bij je producten onde Internet voor volume bijbestellen,
als je verder gaat in je bestelling zal je ook zien dat er gratis staat (0 € ).
Reputatie 1
Via myproximus kies je bij je producten onde Internet voor volume bijbestellen,
als je verder gaat in je bestelling zal je ook zien dat er gratis staat (0 € ).


Oké, super!
Bedankt ☺️
Reputatie 1
Ik kon er in feite bij Proximus ook moeilijk aan uit en iemand vroeg het zelfs aan mij die hier zelfs klant was. Ik kon hem zelf toen geen antwoord geven. Bij Telenet heb ik whoppa 200 genomen. maar je moet niets speciaal doen als je over dat volume gaat want ik zat verleden maand aan 366.

Ik vind het vreemd dat je 'ongelimiteerd' kan surfen maar toch een limiet krijgt op het internetverbruik.. maar zolang het ongelimiteerd blijft vind ik het dik in orde!
Ik kon er in feite bij Proximus ook moeilijk aan uit en iemand vroeg het zelfs aan mij die hier zelfs klant was. Ik kon hem zelf toen geen antwoord geven. Bij Telenet heb ik whoppa 200 genomen. maar je moet niets speciaal doen als je over dat volume gaat want ik zat verleden maand aan 366.

Ik vind het vreemd dat je 'ongelimiteerd' kan surfen maar toch een limiet krijgt op het internetverbruik.. maar zolang het ongelimiteerd blijft vind ik het dik in orde!

Hangt er natuurlijk allemaal van af wat voor download verbruiker je bent, ik heb tot nu toe nog nooit moeten gebruik maken van Proximus zijn gratis Volume optie (= ongelimiteerd).

Reageer