Vorige week maandag deed ik die test nogmaals en stelde vast dat dit nog steeds niet was gebeurd.
Na telefonisch contact werd beloofd dat dit binnen de 24h zou in orde zijn. Bij nieuwe test van de lijn, drie dagen (=72h!) alweer dezelfde vaststelling. Omschakeling nog steeds niet gebeurd!
Daarop een klacht ingediend waarna we gebeld werden door een technieker die nogal kort van stof was en die ons eigenlijk niets wijzer maakte. Van de klacht zelf is niets meer terug te vinden.
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost!!!
Eerlijk?
Ons geduld raakt stilaan op.
Wij zijn reeds meer dan 20 jaren trouwe Proximus-klant.
Maar als dit nog lang aansleept, overwegen wij om over te stappen naar een andere provider.
Dat men om te beginnen nu eindelijk eens duidelijk én correct communiceert!
Of die omschakeling kan en wordt dan ook uitgevoerd, of het kan niet en dat wordt dan duidelijk gecommuniceerd.
Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn?
Maar aangezien wij bij het uitvoeren van de test de melding krijgen van Proximus zelf dat we kunnen omschakelen, mag ik toch veronderstellen dat dat ook effectief kan?
Bijgevoegd screenshot is wat de lijn-test elke keer weer opleverd.
Weet iemand hoe bij Proximus een persoon te vinden die hiervoor een oplossing aanbiedt?
Ik weet het echt niet meer.
Alvast bedankt!
Mvg,
Bruno
Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineel