Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelBladzijde 2 / 2
Ik wil toch nog laten weten hoe alles uitgedraaid is. Proximus technieker werd vastgelegd voor dinsdagavond. Op zaterdagmiddag kreeg ik telefoon dat er nog wat ruimte was voor technieker in de buurt en of deze nog mocht langskomen. Er werd nieuwe NTP geplaatst op inkomkabel in garage. Technieker heeft me zeer duidelijk uitgelegd waar en hoe ik mijn kabel moest aansluiten als ik mijn modem ging verplaatsen. Volgens hem zat er wel een kortsluiting op de hoofdkabel van Proximus, hij ging dit doorgeven en gaf me hiervoor nieuwe afspraak. Ik zei hem dat er al twee van zijn voorgangers toen ik twee jaar geleden aangesloten werd dit ook al gezegd hebben en er blijkbaar niets mee gedaan hebben. Ondanks die kortsluiting werkte mijn Tv en internet perfect.
Deze week werd ik opnieuw gecontacteerd door lassers van Proximus, kortsluiting werd gevonden 50 meter van mijn deur en hersteld.
Vandaag heb ik zelf mijn modem verplaatst naar boven en alles Werkt.
Bedankt Proximus en zijn onderaannemers 😊😊👍👍
Deze week werd ik opnieuw gecontacteerd door lassers van Proximus, kortsluiting werd gevonden 50 meter van mijn deur en hersteld.
Vandaag heb ik zelf mijn modem verplaatst naar boven en alles Werkt.
Bedankt Proximus en zijn onderaannemers 😊😊👍👍
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.