Vraag

Norton security

  • 17 April 2021
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb een vraag, hoe is het mogelijk dat je 3 trojans en gehakt word via pc en GSM, terwijl je een Noton  abonnement hebt????

Mvg Fam. Maes 

 

 


6 reacties

Reputatie 1
Badge

omdat Norton vodden zijn er zijn er veel beter, die wel op punt staan, heb hem nooit willen gebruiken, ook al word ge bijna gedwongen bij een nieuwe aankoop om hem te gebruiken , omdat hij gewoonlijk al pré geïnstaleerd is.

norton staat nochtans in de lijst van de beste ik heb vroeger ander antivirus programma’s gehad en nu norton 360 deluxe en heb er zeker geen spijt van en totaal geen klagen over.

Dus zoals het altijd is geweest en altijd zo zal blijven zullen meningen altijd verschillen en maar goed ook of anders blijft er maar  merk bestaan  en dan moeten ze zeker hun best niet meer doen om beter te beveiligen als de concurrentie wegvalt :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

Dat klopt Martin, maar is niet altijd het geval, het klopt dat ge bijna gedwongen wordt om hem te nemen, want ge krijgt hem zomaar niet verwijderd. En het kan best dat hij nu beter is als vroeger.

mvgr Annita

Via het Norton Removal Tool zou dat toch moeten lukken, dat heb ik gebruikt toen voor mijn laptop.

 3 trojans en gehakt word via pc en GSM, terwijl je een Noton  abonnement hebt????

sorry daar stel ik mij ernstige vragen bij hoor.

ik ook want dan zouden er nog veel andere van het leer hebben, die norton beveiliging staan hebben

Reageer