Vraag

Norton Security 5 op bijkomende (nieuwe) pc

  • 26 September 2021
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb een nieuwe laptop gekocht met Windows 10 S versie 10.0.19042
Ik wil een Nortonlicentie van mijn Proximus-abonnement hiervoor gebruiken, maar Norton beweert dat mijn laptop niet compatibel is met de licentie. (want Norton meent dat mijn besturingssysteem lager is dan Windows 10 S 1709).

Wat kan ik doen ?


6 reacties

je kunt gewoon gewoon contact opnemen met Officiële site | Norton™ - Antivirus- en antimalwaresoftware → aanmelden of account aanmaken als je dit nog niet gedaan hebt.

En anders wachten tot morgen als een proximus forummedewerker terug langskomt hier 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +4

In windows 10 S mode kunnen enkel apps uit de microsoft store gebruikt worden en op het 1e zicht vind ik aldaar geen Norton terug (enkel AVG, McAfee, ...)

Toegegeven op de site van Norton staat dat het wel mogelijk zou zijn (in sommige regio’s maar blijkbaar staat België daar nog  niet tussen)

Veelgestelde vragen over Windows 10 in S-modus (microsoft.com)

Compatibiliteit van Norton met Windows 10 in S-modus

Install Norton device security app from Microsoft Store

→  de vraag aan Norton stellen?

 

 

zover waren we inderdaad gekomen dat de vraag best aan Norton zelf gesteld wordt :slight_smile:

PS: ik ben tot hiertoe altijd heel goed geholpen geweest door Norton (ik heb wel Norton direct bij hen en niet via Proximus, al zal dit ivm hulp van hen uit wel niet veel uitmaken)

Reputatie 7
Badge +4

Ik ga ervan uit dat de auteur weet dat hij van Windows 10 S mode naar Windows 10 kan schakelen maar dat deze wijziging niet kan teruggedraaid worden en mogelijks tot performantieproblemen kan leiden bij minder krachtige hardware

Reputatie 1
Badge

Ik had hier toen ik klant werd ook net een nieuwe pc gekocht en net de zelfde problemen met Norton. De technisch dienst van Proximus had me gewoon heeft me uiteindelijk doorverwezen om eens naar Norton zelf te bellen. Ik heb dit maar niet gedaan, en heb er nu Total AV op staan. Dat is één van de beste en je kan er veel meer mee doen, enkel zal het wat wat meer kosten, maar je bent ook beter beschermt.

Veelgestelde vragen over Windows 10 in S-modus (microsoft.com)

Reageer