Beantwoord

Norton Security 5

  • 23 november 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Wij hebben een actief abonnement Norton Security 5, maar ik krijg het bericht dat er een interne fout is opgetreden en dat het abonnement niet kan geverifieerd worden :thinking:  ik heb verschillende keren remove en reinstall gedaan via my proximus = werkt niet. 

Dan geprobeerd om reinstall te doen via norton en activatiesleutel in te geven = werkt niet

al 2x naar proximus gebeld ze sturen mij door naar norton, norton gebeld die sturen mij terug naar proximus. In otaal bijna 2u in de wachtrij gehangen.

Nu heb ik een mail moeten sturen naar de support, dit is echt niet meer serieus en het resultaat is geen oplossing voor mijn probleem.

 

icon

Beste antwoord door Martin 23 november 2020, 12:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

@Christine_020 bedankt voor de feedback :thumbsup_tone2:

Dag Martin,

Dat had ik al minstens 5x geprobeerd, maar de oplossing was net iets anders.

Je moet checken of de volgende folders aanwezig zijn.

  • C:\ProgramData\Norton\00000082 .
  • C:\ProgramData\Norton\{350C635D-E6F4-486C-A631-A85A2B9A6B50} .

Opzoeken kan via de verkenner, maar ze staan onder een verborgen folder die kunt ophalen via beeld verborgen folders.

Ik heb deze verwijderd en dan de Norton Remove and Reinstall tool gelanceerd.

Nu werkt Norton terug optimaal.

FYI: mss kan dit je helpen ?

Download and run the Norton Remove and Reinstall tool