Norton security

  • 28 June 2018
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

hallo,
ik ben het beu.....na zoveel maal PROXIMUS te contacteren en oon Norton geef ik er de brui aan.
Na zoveel maal norton te installeren en herinstalleren en iedere keer opnieuw de melding de krijgen om de activeren, terwijl ik wel betaal voor 5 toestellen, geef ik het op.
Ofwel helpt Proximus mij, ofwel neem ik een andere internetsecurity.

2 reacties

Ter info: ik weet niet of het je wat kan veder helpen wat beschreven staat hier
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/norton-security-5-43562/index2.html#post609365
Reputatie 7
Badge +4
Alain, via onderstaande link kan je een contactformulier opmaken voor de collega's die de problemen met Norton gaan behandelen. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je nakijken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html

Reageer