Beantwoord

Norton 5

  • 17 januari 2018
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Beste. Kan er iemand mij een nieuwe activatiecode of productsleutel opsturen. Onlangs ben ik verandert van 1 naar 5.
Mvg enrico
icon

Beste antwoord door AzizA 18 januari 2018, 09:33

Hallo Enrico, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Bekijk origineel

3 reacties

TUI: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_key/particulieren/welkom-bij-support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/hoe-en-wanneer-uw-norton-productsleutel-gebruiken.html
Ja weet ik. Maar de code zou ni kloppen volgens norton. Nu heb ik gebeld naar proximus en mijn code zou moeten verandert zijn omdat ik norton 5 nu heb. En de nieuwe code is verstuurt per mail. Die ik ni gehad heb. En anders moet ik terugbellen en naar de helpdesk vragen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Enrico, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Reageer