Beantwoord

Nieuwe straatkast --> binnenkort VDSL?

  • 3 April 2019
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Hi forumers,

al >7 jaren tevreden Px internet klant, helaas nog altijd op ADSL aan een luttele 4M down / 0.7M up. Nu maak ik daar niet zo'n drama van, maar het mag natuurlijk altijd wat meer zijn ... Soit, enkele maanden geleden waren er hier werken aan de nutsleidingen, bij ons in de straat een nieuwe bundel gelegd (duimdikke oranje kabel vol met koperdraadjes) en op de hoofdbaan staat er nu een nieuw kastje naast het oude kastje ...

Nu vraag ik mij dus af: wil de aanwezigheid van die nieuwe kast zeggen, dat ik binnenkort ga kunnen
genieten van VDSL? Of is dit daarom nog niet zeker? Op het nieuwe kastje staat er "91WACC107"

Kan iemand met toegang dit eens natrekken in het systeem? Mijn tel.nr is 09*** [Edit Wim]

Alvast bedankt
Kenneth
icon

Beste antwoord door ThierryW 19 April 2019, 16:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

't zal waarschijnlijk nog niet aangegeven worden (nog te vroeg) als je test doet op http://proximus.be/internetsnelheid
zowel als klant via TFnr en als niet klant via adres, maar je kunt maar eens proberen.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Kenneth, ik heb de vraag gesteld aan de bevoegde dienst. Van zodra ik feedback heb laat ik je iets weten.
Hi Thierry, dankuwel hiervoor, ik hoor het graag als je meer info hebt.

Hi Martin, je hebt gelijk. Px website geeft aan dat er geen VDSL beschikbaar is op mijn lijn. En idem wanneer ik mijn adres ingeef bij op de website van een Vlaamse xDSL reseller.

Kenneth
Reputatie 7
Badge +4
Hey Kenneth, het is niet mogelijk om je aan te sluiten op de nieuwe kast, maar we hebben je profiel wel kunnen verhogen naar 12Mbps. 😉
Hi Thierry,

okee bedankt voor de informatie! Ik zie de 12Mbps nu ook gerapporteerd in mijn router.

Kenneth