Beantwoord

nieuwe mailbox aanmaken lukt niet

  • 11 September 2019
  • 13 reacties
  • 326 Bekeken

Ik probeer een nieuwe mailbox aan te maken. Alles verloopt vlot tot ik op creëren druk; ik krijg dan de foutmelding: "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen
Sms activering mislukt"
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 12 September 2019, 14:25

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Stany,

Gisteren was er inderdaad een panne en dit kan hier een invloed op hebben gehad.
Kan je dit nu nog even proberen?

Je geeft me maar een seintje.

Grtjs
Mailbox aanmaken lukt nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +4
Stany

Dit doe je effectief via volgende stapjes:

Extra mailbox aanmaken, klik hier
Beste Charlotte,

Heb ik zo gedaan
Reputatie 7
Badge +4
Stany,

Ik heb er louter als test 2 opgeplaatst. Kan je even uitloggen (uit je MyProximus) en even kijken of je deze ziet staan als je nadien terug bent ingelogd?
Charlotte,

Ik zie beide mailboxen staan
Reputatie 7
Badge +4
Kan je hier een alias aan toevoegen (een eigen naam)? bvb: alias@proximus.be
Van hieruit zou je verder moeten kunnen.
Lukt niet, ‘technisch probleem....’
Reputatie 7
Badge +4
Stany, kan je eens via een andere webbrowser proberen?
Is gelukt via bing
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen Stany
Bedankt, wel jammer dat @skynet niet meer kan gebruikt worden.
Ter info: Skynet verdwijnt van het toneel alleen nog niet voor de oude skynet mailboxen

Reageer