Vraag

Nieuwe klant

  • 19 December 2020
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Goedemiddag,

 

 

Sinds 7 december ben ik klant bij jullie en tot nu toe is het alleen maar kommer en kwel. Bij mijn aanvraag moesten er 4 gsm-nummers overgenomen worden. Dit heeft tot donderdag 10 december geduurd vooraleer 2 nummers effectief werkten. Voor de andere 2 heb ik een nieuw nummer moeten aanvragen, waarvan 1 ondertussen ook is opgenomen in het abonnement. Het vierde nummer is nog steeds niet opgenomen.

Sinds gisteren zitten we plots ook zonder internet en TV. DSL- lampje blijft knipperen. Al een aantal keer gereset maar resultaat blíjft hetzelfde. Contact gehad met de technische dienst, kunnen dit vanop afstand niet herstellen waardoor er maandag een technieker zal langskomen.

Ben nog geen 2 weken klant en dit werkt al niet meer, vind ik op zijn minst bizar.

Internet is voor mij broodnodig aangezien ik van thuis werk, dus wil ik dit zo snel mogelijk opgelost zien.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Christophe9770 Aangezien er vandaag een technieker langs komt zou ik nog even afwachten. Je mag wel je gegevens al toevoegen aan je profiel zodat we deze hebben moesten we nog iets willen nakijken.

ja ik weet het zoiets zou zo vlug mogelijk moeten recht gezet worden (liefst zelfs niet gebeuren) maar aangezien ik niet van proximus zelf ben, kan ik alleen maar proberen tips te geven in de hoop je toch min of meer iets verder te kunnen helpen!

Dat konden ze inderdaad doen maar wat ben je daarmee? Om te werken lukt dat niet, tv-kijken ook niet. Ik vind gewoon dat ik nu al gedurende 2 weken gewoon van de ene fout in de andere terechtkom, heb al grote spijt dat ik overgestapt ben want hier zit allesbehalve een tevreden klant!

FYI: hier komt maar pas maandag iemand van Proximus terug langs

konden ze als tijdelijke noodoplossing op 0800 22 800 geen mobiel data ter beschikking stellen op één van je gsm abonnementen zodat je deze als hotspot kunt gebruiken zodat andere toestellen via deze op wifi kunnen.

Reageer