Vraag

Nieuwe email account

  • 13 March 2018
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Ik heb een abonnement bij Proximus (TV, Internet, vaste lijn). Bij het abonnement heb ik een account voor mijn email geactiveerd. Mijn vrouw wil eveneens een emailadres@proximus.be. Is zij verplicht om een nieuw abonnement te nemen? Kan mijn vrouw mijn abonnement gebruiken om een emailadres aan te maken en dit beveiligen met een paswoord die ze zelf kiest? Het zou de bedoeling zijn dat mijn emails en haar emails van elkaar gescheiden blijven, dus 2 aparte mailboxen. Bedankt voor uw antwoord.

4 reacties

je kan een mailbox aanmaken en daar een mailadres aanmaken op je vrouw haar bv voornaam.achternaam@proximus.be dan komen die mail in deze aparte mailbox terecht.
Kan je dan met die gegevens (emailadres en paswoord) Windows Live Mail gebruiken?
Je kunt dit inderdaad je kunt best imap gebruiken als je nog met WLM werkt (Windows Live Mail wordt niet verder meer ondersteunt door Microsoft) of je kunt windows Mail gebruiken of een ander gratis mail programma zoals Mozilla thunderbird bv
Server voor inkomende e-mail:
Adres: imap.proximus.be
Poort: 993
Beveiliging: SSL

Server voor uitgaande e-mail:
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Voor zowel de inkomende als uitgaande server moet u uw volledige emailadres en het wachtwoord van uw mailbox ingeven.
OK, bedankt!

Reageer