Vraag

nalatigheid proximus installatie

  • 9 December 2020
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

p 22 oktober kwam een technieker bij ons langs. Deze bracht een modem aan en installeerde een b-box? ook een bakje voor de TV staat hier. Midden in de installatie is de technieker vertrokken en nooit meer teruggekomen. Ondertussen staan hier half geïnstalleerde zaken en hebben we NOG STEEDS geen internet! Jullie gingen ons contacteren, maar nog steeds niets gehoord….

Als we bellen naar de klantendienst om een afspraak te maken, lijkt dit onmogelijk…

 

Nu we allemaal van thuis uit werken, is onze wifi een noodzakelijk goed. AUB PROXIMUS LOS DIT OP!!!!! 
 

Wat moeten wij doen om dit eindelijk opgelost te krijgen???


4 reacties

FYI: 

Best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat proximus forummedewerkers hiermee morgen direct aan de slag kunnen als ze hier de draad opnemen.

Dag Martin, ik heb alle gegevens ingevuld en een Ticket aangemaakt.

Reputatie 7
Badge +3

@gonne.v.m@gmail.com Ik heb hiervoor een klachtendossier 46985757 overgemaakt aan de dienst van Fiber.Zij zullen dan zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Maandag 27 december zou een team langskomen om een nieuwe aansluiting,actievatie van TV,Internet en GSM. De technieker hebben me afgebeld. Aangezien ik zelfstandige ben,en ik internet nodig heb,om te werken,heb ik al 4dagen niet kunnen werken =>>loonverlies !

Al ettelijke malen gebeld,met heel veel beloften etc,nooit gehoor gekregen.

Dan maar een Proximus point gereden in Herentals,alles nog eens voor de zoveelste X uitgelegd,ik zou een mail krijgen,net zoals ALLE voorgaande telefoongesprekken...blablablabla..

Ben al vele jaren loyaal en trouw abonnee,altijd correct betaald,en dat waren zware abonnees.

Dus,ik ben aan het uitpluizen,of dat ik juridische stappen kan ondernemen,wegens loonverlies.

Reageer