Vraag

Na meer dan een maand nog steeds niet aangesloten en nog steeds geen duidelijkheid over wanneer wek

  • 4 September 2022
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Ik heb begin augustus aangevraagd om Fiber Flex van Proximus te worden.

GSM was meteen in orde, maar de aansluiting voor tv en internet kon pas eind augustus (26/8) gebeuren.

26/8 verlof genomen maar geen technieker geweest, hoewel wel bericht dat hij zou komen de dag ervoor.

Contact met klantendienst én in shop zelf: niemand kan me zeggen wanneer ik aangesloten zou worden.

Afgelopen week nog maar eens klantendienst gebeld en enkel antwoord: er is een ticket voor u gemaakt, eind deze week wordt u zeker gecontacteerd. Niet dus…

Ik weet het dus niet meer nu… ongelooflijk dat dit kan… Ironisch genoeg wilde ik overstappen naar Proximus, omdat ik bij Telenet niet tevreden was over de service. Had niet kunnen denken dat het hier nog veel erger zou zijn.

Wie of wie kan me helpen??


2 reacties

FYI: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@stijnvk4 

Oprechte excuses

we gaan de betrokken diensten verwittigen en meer info vragen

We houden je op de hoogte.

Groetjes

Tina

Reageer