Er was een probleem met de automatische overschrijvingen, en mijn internet was afgesloten. Dit is allemaal geregeld op 15 februari, maar ik heb nog steeds geen internet noch tv. Telkens ik bel met de technische dienst krijg ik een ander antwoord: binnen 3 dagen, binnen 8 uur, binnen 20 uur...
Is er iemand bij proximus die me een correct antwoord kan geven? 10 dagen om de lijn terug open te zetten is wel héél lang.
Bedankt voor je reactie.
Het is nu beloofd voor 5 maart. Zal nog een weekje verder doen met een hotspotje van telenet dat soms wel, soms niet werkt.
Het is nu beloofd voor 5 maart. Zal nog een weekje verder doen met een hotspotje van telenet dat soms wel, soms niet werkt.
Dag KarimNet, is het ondertussen in orde? Anders ontvang ik graag klantgegevens (in privébericht) voor nazicht. Grt, HeidiE
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.