Vraag

MyProximus werkt niet meer kan geen lijntest doen en download snelheid is maar 5 bpm

  • 15 March 2018
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Dus geen snelheid en kan niets controleren duurt nu al een maand als het nog lang gaat duren zal het binen kort geen proximus meer zijn

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Kurt, ik neem aan dat je het over je vast internet hebt? Heb je last van onderbrekingen? Werk je via wifi? MVG, Wim
TV EN PC VERBONDEN MET KABEL SNELHEID AL IETS VERBETERD MAAR KAN NOG NIETS BEKIJKEN OP MY PROXYMUS ONDERTUSSEN PC AL GEFORFMATEERD OOK DUS LIGT NIET AAN PC
Reputatie 7
Badge +4
Heb je enkel problemen als je probeert te kijken op je pc naar proximus tv of ook bij andere zaken?
problemen met tv heb ik kunnen oplossen kijk nooit tv via pc geeft ook wel een eindje geduurt
Reputatie 7
Badge +4
Maar het is me nog steeds niet duidelijk wat je nu precies voor hebt. Valt je internet soms uit, is het gewoon traag? Ik meet in elk geval geen onderbrekingen uit. Had je de bbox al eens herstart? MVG, Wim
gisteravond internet snelheid 5mbp en geen tv dan ales los gekopelt had dan terug tv maar snelheid internet bleef het zelfde en kan nog altijd niet op my proxymus kan dus hier geen lijntest doen of mijn produkten en fakturen bekijken gisteravond had nog iemand het zelfde probleem dus kon wel op de forum
nu nog altijd kan ik m'n fakturen m'n produkten niet bekijken lijntest ook nog net wel snelheid op 70 bpm nu
Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor.

Reageer