Vraag

MyProximus facturatie klopt niet.

  • 16 June 2021
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo daar. 

Ik ben eens benieuwd door wie en in welk jaar dit opgelost gaat zijn.

Mijn werkgever betaald mijn internet abonnement. 
Ik krijg een factuur van 0€ die volgens mijn MyProximus betaald is.
Via mail krijg ik een bericht dat er nog 6€ te betalen valt. 
 

Leuk systeem. Niemand bereikbaar.  Aan een chatbot heb ik niks. 

 

Laat maar weten hoe dit opgelost geraakt. 


3 reacties

louter ter info: Je bent toch zeker dat het geen phishing mail is want verschillenden hebben ook mails gekregen met een openstaand bedrag dat nog moet betaald worden!

Bedankt voor de reactie.

 

Wat niet verschijnt in MyProximus zal ik uiteraard niet betalen.

 

Wat mij naadloos aan het volgende topic brengt.

Ik neem een nieuw abonnement in maart waarbij een actie was van -10€ voor de eerste 3 maand.

Ik betaal 130€ voor de eerste 2 maand en de installatie en dan krijg ik doodleuk een factuur van 10€ in MyProximus. 

Dat klopt volgens mij ook niet. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Lex2021  Het kortingsplan via de werkgever klopt. Dit zie je ook op je recenste aanrekening van 4/6/2021.Wat de aanrekening betreft van 4/5, deze klopt niet. Ik heb u deze gecrediteerd ( is het oorspronkelijke kortingsplan als nieuwe klant  wat na opzeg aangerekend is) Dit is aangerekend/opgezegd bij activatie van het PFE plan van de werkgever. Een creditnota van 9,67 euro is aangemaakt hiervoor. Ik zie dat het PFE actief is sinds 1/4. Ik heb u, deze aangerekende prijs voor de maand april, hierdoor ook in mindering gebracht.  Ik zal later op de dag deze 55,66 euro terugstorten op de rekening. Groetjes Luc

Reageer