Beantwoord

Muziek streamen met Sonos hapert


Hallo, weet er iemand wat het probleem zou zijn? als ik muziek stream via sonos valt deze af en toe uit en dan weer aan. Dit duurt een minuut iedere keer. Zou dit aan snelheid van het internet liggen of aan de modem van proximus?
icon

Beste antwoord door ElsJ 19 April 2018, 21:21

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Katojade u lijn zelf meet in orde, heeft u ook nog andere draadloze toestellen in gebruik? groeten Els
2 keer Sonos, 2 gsm, 1 NAS, 1 tablet,
En My Anna van Eni, en ook nog van de zonnepanelen om de data te verzenden. Deze staan wel nooit allemaal tegelijk aan.
Reputatie 7
Badge +3
Katojade heeft de sonos zijn updates binnengehaald? Groeten Els
Alle updates zijn gebeurd.
Reputatie 7
Badge +3
Katojade en heeft u eventueel al de toestellen al afzonderlijk getest om te kijken of u dezelfde problemen ondervind? Dus nas uit de modem halen zodat enkel de sonos acitef staat? Groeten Els
Ja, dan blijft het haperen. Als ik de sonos ergens anders ( ander netwerk en modem) gebruik werkt hij wel goed.
Reputatie 7
Badge +3
Katojade en heeft u u modem al eens gereset? achteraan met pinnetje in resetgaatje voor een 20 tal seconden prikken? Groeten ELs
Ja dat heb ik ook al gedaan. Helpt niks.
Reputatie 7
Badge +3
Katojade dat is vreemd en met internet en tv ondervindt u geen problemen. Groeten Els
Soms gaat het downloaden ook traag. Voor de rest normaal.
Reputatie 7
Badge +3
Katojade ik zie echt geen problemen op de lijn. ik ga een kleine aanpassing doen dan gaat u wel even zonder signal vallen. Groeten Els
Oei, was net naar een goede match aan kijken, gelukkig staan ze 3-0 voor en is het niet zo spannend meer. 😉
Reputatie 7
Badge +3
Katojade oh mijn excuses maar alles zou terug moeten werken nu. Ik heb u profiel lichtjes aangepast. Kan u eens uittesten of u nog steeds problemen ondervindt? Groeten Els
Zal dit morgen moeten testen, kindjes slapen nu, alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Katojade geen probleem en hou ons op de hoogte. Groeten Els
Hallo, alles werkt nu terug vlot, geen haperingen meer.

Reageer