Hi,
heb zonet m'n nieuwe internet box ontvangen en geinstalleerd - jammer genoeg zit er geen muurbeugel bij, kunnen jullie die aub. opsturen?
Alvast bedankt,
Jan
Hi,
heb zonet m'n nieuwe internet box ontvangen en geinstalleerd - jammer genoeg zit er geen muurbeugel bij, kunnen jullie die aub. opsturen?
Alvast bedankt,
Jan
profiel ge-update...thx
omdat de PX forummedewerkers het nodige zouden kunnen doen om u die te bezorgen,
als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Hi, kan iemand aangeven hoe ik deze muurbeugel kan verkrijgen? Indien niet via hier, wat is dan de procedure ?
Thx,
Jan
Door gewoon af te wachten tot een PX moderator (komen pas maandag terug langs) hier de draad opneemt en dan zullen ze het nodige doen om u deze op te sturen.
Indien je het wenst kun je natuurlijk ook bellen naar 080022800 (ook tijdens het weekend tot 22u)
→ Contacteer onze klantendienst | Proximus
gaat dit over je aansluiting in Mechelen?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.