Skip to main content

Hi,

 

heb zonet m'n nieuwe internet box ontvangen en geinstalleerd - jammer genoeg zit er geen muurbeugel bij, kunnen jullie die aub. opsturen?

 

Alvast bedankt,

 

Jan

@JanVHO 

gaat dit over je aansluiting in Mechelen?

 

Geert


@JanVHO

Door gewoon af te wachten tot een PX moderator (komen pas maandag terug langs) hier de draad opneemt en dan zullen ze het nodige doen om u deze op te sturen.

Indien je het wenst kun je natuurlijk ook bellen naar 080022800 (ook tijdens het weekend tot 22u) 

→ Contacteer onze klantendienst | Proximus


Hi, kan iemand aangeven hoe ik deze muurbeugel kan verkrijgen? Indien niet via hier, wat is dan de procedure ?


Thx,

 

Jan


profiel ge-update...thx


@JanVHO 

omdat de PX forummedewerkers het nodige zouden kunnen doen om u die te bezorgen,
als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer