Vraag

Modem werkt niet.

  • 9 October 2020
  • 10 reacties
  • 484 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Er werd een nieuwe aansluiting gemaakt in mijn 2de verblijf. De lijn zou OK zijn. Getest door Proximus. Maar de router heeft geen ADSL signaal. Dus ook geen TV en geen internet.

Op aanraden van Proximus heb ik de router gereset. Eerst door de stroom uit en aan te schakelen. Daarna door op het knopje achteraan te drukken. Meer dan 20sec, zoals gezegd.

Wanneer komt het in orde?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Power - Wifi - en knipperende DSL. Ik wacht wel tot maandag.


hi, ik heb je verbinding gecontroleerd en deze meet niet in orde
er is momenteel inderdaad geen adsl signaal
we kunnen hiervoor dus best iemand ter plaatse sturen
kan je me een aantal datums doorgeven waarop er iemand ter plaatse aanwezig kan zijn voor de afspraak ?

Reputatie 3
Badge

Hallo.

Afspraak is OK. Dank u.

Mijn abonement is reeds aangerekend terwijl ik nog niet 1 bit gedownload heb of 1 TV beeld heb bekeken.

Kunt U zorgen dat dit terugbetaald wordt of niet aangerekend wordt?

Reputatie 3
Badge

Nogmaals kick.

compensatie kan inderdaad aangevraagd worden maar daarvoor zal je moeten wachten tot maandag iemand van proximus zelf hier terug langskomt op het forum

Reputatie 3
Badge

Kick.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een afspraak geboekt voor volgende dinsdag 20/10 tussen 12.30 en 17u. Als je dit wil wijziging kan dit via My Proximus

hier komt wel niemand meer langs die van proximus zelf is, pas maandag terug

welke lampjes branden er op je bbox → controlelampjes-op-je-modem

Reputatie 3
Badge

Power - Wifi - en knipperende DSL. Ik wacht wel tot maandag.

knipperend DSL wil inderdaad zeggen dat je geen goed signaal krijgt van proximus uit op je lijn

Maar maandag kunne de Proximus medewerkers dan beslissen wat er juist moet gebeuren of dat er een technicus moet gestuurd worden bvb….

Reputatie 3
Badge

Morgen ben ik van 12u tot 21u daar.

Anders is een dinsdag vaak goed, maar na 12u.

Reageer