Vraag

Modem valt telkens uit

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 363 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Begin September had ik het probleem dat de modem telkens uitviel.  Letterlijk een reset van de modem. Modem start dus telkens opnieuw op.   Er is een technieker langgewenst, nieuwe modem geplaatst.   Ik vol lof hier over de schitterende service van de technieker, maar spijtig genoeg van korte duur….    sinds 17/9 heb ik terug dagelijks een modem die zich 1 of meerdere keren terug reset.

Modem al meerdere keren gereset, nieuwe contactdoos/nieuwe splitter, …. niks schijnt te helpen want het probleem blijft gewoon terugkeren.   Ik doe het niet vaak maar zou durven smeken…. PLEASE kan hiervoor een oplossing gevonden worden. 

Bijzonder frustrerend en ben gewoon radeloos…

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Dank je wel Jonathan.  Er komt ondertussen terug morgen iemand langs.  Ik vrees alleen dat er geen oplossing komt gezien het de 3de technieker is die langskomt.  Dus wederom afwachten tot morgen…

 

Reputatie 7
Badge +4

Begin September had ik het probleem dat de modem telkens uitviel.  Letterlijk een reset van de modem. Modem start dus telkens opnieuw op.   Er is een technieker langgewenst, nieuwe modem geplaatst.   Ik vol lof hier over de schitterende service van de technieker, maar spijtig genoeg van korte duur….    sinds 17/9 heb ik terug dagelijks een modem die zich 1 of meerdere keren terug reset.

Modem al meerdere keren gereset, nieuwe contactdoos/nieuwe splitter, …. niks schijnt te helpen want het probleem blijft gewoon terugkeren.   Ik doe het niet vaak maar zou durven smeken…. PLEASE kan hiervoor een oplossing gevonden worden. 

Bijzonder frustrerend en ben gewoon radeloos…

 


hi we kunnen hiervoor best opnieuw iemand langssturen om de kast in de straat ondermeer te controleren
als je me een aantal voorkeursdatums kan doorgeven boek ik een afspraak voor je

‘t zou kunnen in een poort van de lijnkaart (waar je bbox op aangesloten is) zitten ook

Proximus forummedewerkers kunnen verder beslissen of er nog een technicus moet gestuurd worden om dit verder te onderzoeken, als ze hier de draad opnemen (vandaag of morgen) 

PS: zal waarschijnlijk voor morgen zijn wat er komt vandaag blijkbaar niet veel reactie van hen op het forum