Beantwoord

Misleidende hulp na onderbreking

  • 8 April 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Mijn internet en tv werkte 2 dagen niet.

Ik betaal 113 euro !!! Ja je leest het goed 113 euro voor tv internet en gsm met abonnement

2 dage werkte niks. Na een hele strijd met de klantendienst telefonisch werkte alles vanzelf terug na 2 dagen. 

 

Ik belde terug zoals me gevraagd werd als het probleem opgelost zou zijn.

Ter compensatie kreeg ik 6 maanden een korting van 5 euro omdat het eraan proximus zelf lag de onderbreking.

 

Ik krijg mijn factuur binnen en raad eens …

 

Geen korting !! Is niet de eerste keer dat proximus loze beloftes maakt. Mijn gsm neemt gelukkig alles op. Ik ben een goeie klant geen wanbetaler dus wanneer iets niet werkt dien ik daar NIET  voor te  betalen.

 

Ik hoop dat proximus de korting alsnog doorvoert zoals telefonisch afgesproken

icon

Beste antwoord door HeidiE 8 April 2021, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Dag @hakimam defactuur was al opgemaakt toen deze korting werd besproken en staat dus klaar vanaf 01/05/2021. Groetjes, Heidi


Beste

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @hakimam defactuur was al opgemaakt toen deze korting werd besproken en staat dus klaar vanaf 01/05/2021. Groetjes, Heidi

Straks als de prox forummedewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hierbij wel verder helpen.

Reageer