graag zo snel mogelijk een finale oplossing - probleem zit blijkbaar op de lijn.
Mijn Proximus internet is onstabiel sinds 5:1/‘21
Ter info: Aangezien ze dit met zoveel klanten voorhebben de laatste tijd, (cfr. al deze vergelijkbare klachten op het forum) zal het volgens mijn bescheiden mening niet zo simpel zijn als vervang de bbox of vervang de lijnkaart, want dan zouden deze problemen bij iedereen die het voor heeft, wel allang opgelost zijn, ik vind het alleen maar spijtig dat ze van Proximus uit geen woord reppen van waar het probleem zich situeert!
Beste,
Bedankt voor het voorstel - dit kan vandaag - morgen of zaterdag - zowel voormiddag als namiddag.
ik heb een afspraak voor je gemaakt voor deze namiddag
Vanavond werd ik opgebeld door de technieker die hier is geweest vorige vrijdag (8/1/‘21). Service minded - hij vroeg me naar de stand van zaken - spijtig had ik zaterdagavond terug internet problemen maar momenteel is alles stabiel. Zodra er terug problemen met internet zijn kom Ik terug via dit forum. Toch een pluim aan Proximus voor deze klantvriendelijke aanpak - het is geen evidentie om buitendienst techniekers ook nog eens de klant persoonlijk terug te laten opbellen na hun dagdienst.
Nu mijn pakket nog aangepast krijgen zonder verlies tussenkomst werkgever, maar dat gaat men hopelijk volgende week oplossen als Eric van PX terug uit verlof is.
Prettig weekend!
Ja men ging mij nog bellen omdat ik met een oud Px pakket zit blijkbaar - ga niets veranderen tot men dit heeft opgelost - alternatief is overschakelen naar concurrentie (ook daarvoor is alles voorzien in huis) - maar dit kan van de regen in de drop gaan zijn - ook daar heeft men in sommige areas veel problemen. Heb nog ooit de ombudsman ingeschakeld en dat werkt wel degelijk om zaken opgelost te krijgen maar ik wil eerst een antwoord horen van Proximus - heb echt geen zin of tijd om via 0800 met call centre agents te praten en standaard procedures toe te passen alvorens we iemand krijgen die er iets van kent.
Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je lijn nog eens controleren op fouten als ze hier terug langskomen op het forum, ook kunnen ze indien nodig beslissen of er terug een technieker moet langskomen.
hi, heb je hiermee ondertussen nog problemen ondervonden ?
ik zie geen openstaande alarmen staan voor je omgeving, dus het problem zou zich niet meer mogen voordoen
Is de decoder draadloos verbonden of rechtstreeks met kabel?
Over de technieker zelf kan ik alleen maar positief zijn - hoop dat hij terug langs komt en een finale oplossing kan vinden.
Gelieve alles te testen en technieker te sturen en liefst iemand die dit nu eens finaal kan oplossen.
1. gesukkel sinds 5/1/2021
- probleem zat in straatkast
- bbox vervangen
- wifi booster geplaatst ter vervanging WiFi bridge
- tv valt uit (WiFi booster geen verbinding - staat zoals al jaren met de WiFi bridge in zelfde ruimt als de bbox
- Na reset bbox kan ik half uur tv zien en dan valt het weer uit
2. PX pakket kan men zogezegd niet aanpassen ook al is er toestemming werkgever om gedeeltelijke betaling verder te zetten. (Dit is in onderzoek en verwacht ik volgende week info over)
- Mijn geduld geraakt echt op … waarom moet ik zoveel betalen per maand en dan nog zoveel miserie …
is mijn enige oplossing dan echt om de telecom ombudsman aan te schrijven om dit alles aan te klagen en compensaties te krijgen en werkende verbindingen?
hi
ik kan hiervoor een afspraak inboeken al je wenst om it verder ter plaatse na te kijken
kan je een aantal voorkeurstijdstippen doorgeven waarop deze kan doorgaan ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.