graag zo snel mogelijk een finale oplossing - probleem zit blijkbaar op de lijn.
Mijn Proximus internet is onstabiel sinds 5:1/‘21
Ja heb naar 0800 gebeld maar nog eens wachten tot maandag - technieker die gisteren langs kwam aan de lijn gehad en die zou morgen kunnen terug komen maar ondertussen heeft men via 0800 dit op maandag gezet met risico dat het weer een andere technieker is ….
Een nota van mijn vrouw:
Internet sucks. Trage aansluiting. Geen beeld. Beeld dat stil hangt en dan alles weg. Ik ga weer naar kantoor moeten gaan.
Over de technieker zelf kan ik alleen maar positief zijn - hoop dat hij terug langs komt en een finale oplossing kan vinden.
0800 is veel te lang wachten - graag vandaag antwoorden of dit snel kan verbeteren … mijn geduld geraakt echt wel op (sinds 5/1 echt problematisch en ik was al niet tevreden over de snelheid ….)
hi, heb je hiermee ondertussen nog problemen ondervonden ?
ik zie geen openstaande alarmen staan voor je omgeving, dus het problem zou zich niet meer mogen voordoen
kan je hier niks uit afleiden of het een panne is in je regio → Proximus storing? Actuele storingen en problemen | Allestoringen

Een weekend zonder internet en al sinds 5/1/21 met onderbrekingen. Ik ga toch snel een technische oplossing moeten krijgen en volgende week alvast met de commerciële dienst spreken want ze mogen me compenseren.
16/01/2021: nu liggen we er helemaal uit met internet blijkbaar. Als ik 0800 bel zegt dat die door een incident bij Proximus is (automatische boodschap). Ja jongens ben het beu hoor
Op het moment dat internet uitviel stond alleen tv op en 2 iPhones actief verbonden.
Internet probleem sinds 5/1/21 blijkt dus niet opgelost te zijn.
Best de Wifi Bridge eens resetten en opnieuw verbinden met de B-Box, de symptomen die u beschrijft komen vaak voor als er een slechte draadloze verbinding is.
Hoe de Wifi Bridge resetten kan u hier vinden:
Is de decoder draadloos verbonden of rechtstreeks met kabel?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.