Vraag

mijn contactpersonen

  • 2 September 2021
  • 6 reacties
  • 244 Bekeken

de map contactpersonen in mijn mailbox is verdwenen… stond deze map effectief op mijn laptop of telefoon of staat die bij de provider?   Kan ik deze op een of andere manier terugvinden?

alvast bedankt

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@ettyl Heb je dit probleem nog steeds ? Indien ja, zal ik een ticket opmaken om dit te laten herstellen. 

het betreft deze map

Reputatie 7
Badge +4

@ettyl Het hangt ervan af op welke manier u deze contacten heeft opgeslagen. Als dat een map is in uw mailprogramma is dat een map op uw computer die wij niet kunnen recupereren. 

Ik ben niet zeker (maar mss kan een prox medewerker of ander forumlid je verder helpen dan) 
maar aangezien ik deze map “contacten” bij niet zie als ik naar webmail.proximus.be surf en ook in mijn mail programma die niet zie, dan veronderstel ik dat uw mail-programma of -app   die je gebruikt dat daar deze Map staat en aangezien als je IMAP gebruikt alles gesynchroniseerd wordt tussen mail programma en mailapp en de prox mailbox dat die dan ook te zien is op webmail.proximus.be.

Nu hoe die inhoud dan verdwenen is dat is een andere vraag, zijn die dan in de prox mailbox verdwenen ???? 

Mss best afwachten tot een prox forummedewerker dit even bekijkt voor u

die map staat er inderdaad maar alle contacten zijn verdwenen…

 

Als ik kijk op http://webmail.proximus.be dan heb ik daar ook geen Map contactpersonen maar kun je wel het volgende kiezen 

Dus zal die MAP contacten ergens in je mailprogramma staan veronderstel ik !

Reageer