Mailserver weeral eens ’out’

  • 2 February 2018
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Er ligt blijkbaar weer eens een (oude skynet) mailserver uit. Al een dag geen emails, noch kunnen we inloggen via de webbrowser.

6 reacties

wat bedoel je met oude Skynet server, want als ik inlog op webmail.proximus.be schijnt dit toch te werken bij mij?
Ik heb 5 mailboxen (ben professioneel gebruiker) en elk va die 5 hebben andere namen. het is één van de oudste mailboxen die weeral eens weigert. Zogezegd zijn mijn login en/of pass fout, maar dat zegt het telkenmale als er bij hen iets fout gaat. Eergisteren waren die login en pass nog wel goed.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Midrac, kan u mij via onderstnde link u klantgegevens doorgeven en de mailbox waarover het gaat? Dan kijken we dit graag voor u na. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Dag Midrac, normaal gesproken is dat iets dat u zelf kan plaatsen en verwijderen. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Dag Midrac, dat hoeft daarvoor niet zo te zijn. Volgens onze gegevens stond forward address wel aan ik denk dat het eerder daar iets mee te maken heeft gehad. Groeten Els
Mijn vraag blijft valabel: hoe kan er enkele dagen geleden ’iets’ gebeurt zijn als ik zelf niets ondernomen heb
Dat is de ultieme vraag!

Reageer