Vraag

Mails worden niet ontvangen op mijn skynet adres

  • 21 February 2023
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Hallo,

Sinds enkele dagen ontdek ik dat ik niet alle mails ontvang op mijn skynet adres en dat bepaalde personen die mij een mail willen sturen een soort van error-melding krijgen in hun mailbox na het versturen van een mail naar mij.  Zij krijgen de volgende melding:

 

This is the mail system at host mailrelay2.

####################################################################

# THIS IS A WARNING ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. #

####################################################################

I'm sorry to have to inform you that your message has not yet

been delivered to one or more recipients. It's attached below.

<kaat****@skynet.be> delayed: host mx.glb.proximus.be (195.238.20.25):

 Network error: Unexpectedly disconnected (BANNER)


5 reacties

hier ook zo’n melding op het forum → mail niet toegekomen | Proximus Forum maar lang geleden en er is ook geen antwoord gekomen hoe het opgelost werd

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

Hallo,

 

sedert enkele weken heb ik een gelijkaardig voorval met een mail die naar een groep wordt verstuurd en die ik niet ontvang (ook niet in spam-folders etc...) noch in webmail nog met mailprogramma’s op PC, tablet of GSM. Voorheen was er nooit een probleem met soortgelijke mails die ik geregeld ontvang van deze afzender naar meerdere bestemmelingen tot ze een drietal weken geleden plots in een spamfolder verschenen maar nu helemaal niet meer worden ontvangen in tegenstelling tot de andere bestemmelingen! 

Hallo,

 

nog wat bijkomende info omtrent mijn probleem met deze specifieke e-mail (voor zover gekend...) Er is meer detail-info in een privé-veld verstuurd. Nog bij vermelden dat ik zoals alle andere bestemmelingen in BCC wordt aangestuurd.

 

Mvg,

Van een recent gepensioneerde PXS-medewerker.

Reputatie 7
Badge +3

@GeertK. 

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel, dan kijken we dit na voor je.

 

Geert

Hallo,

 

klantnummer is toegevoegd.

 

Mvg,

GeertK.

Reageer