Mails verzenden/ontvangen via outlook nok

  • 27 August 2019
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
gisteren merkte ik dat ik geen emails kon verzenden en er geen binnen kwamen via outlook. Er kwam steeds op dat het verouderd was, te verstaan die van proximus niet mails die via outlook zelf verstuurd worden. Op de website van proximus kon ik zonder probleem de mails van proximus zien en verzenden.
Na verschillende keer het account van skynet(ik heb nog een email met skynet achteraan) te verwijderen en weer bij te voegen en alles weer aan te passen is het me gelukt. Nu werkt alles weer, maar het heeft me wel zeker twee uur bezig gehouden
Heeft nog iemand dit probleem ondervonden?
Of moet ik nu sedert dat het proximus op inkomende emails imap.proximus.be en uitgaande relay.proximus.be zetten
er staat nog steeds skynet bij mij, omdat mijn email adres skynet is , of heeft dit er niets mee te maken?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
ik wil vandaag via support op de website van proximus wat meer uitleg zoeken, maar als ik op support kijk krijg ik steeds 400 bad request
Reputatie 7
Badge +4
@Valencia in principer werken beide , zowel de .skynet als de .proximus, nu zou ik wel aanraden om de .proximus te gebruiken. Verder raad ik je aan eens na te kijken of de instellingen overeenkomen met deze: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html#/section9
Reputatie 5
Badge +2

als ik op de link klikt krijg ik bad request , zoals hierboven vermeld, maar dit krijg ik steeds als ik informatie opvraag via support ook
Reputatie 5
Badge +2
ik probeer nu op mijn vaste computer boven en ik kan wel de link gebruiken, dus het zal aan mijn klein laptopje liggen.
van de emails had ik wel op beide computers,
heb juist mijn nieuwe decoder ontvangen, zal nu eerst die installeren
er staat nog steeds skynet bij mij, omdat mijn email adres skynet is , of heeft dit er niets mee te maken?

Je kunt inderdaad altijd @proximus.be gebruiken of het nu een skynet of proximus e-mail adres betreft , maakt niet uit.
Reputatie 7
Badge +4
er staat nog steeds skynet bij mij, omdat mijn email adres skynet is , of heeft dit er niets mee te maken?

Je kunt inderdaad altijd @proximus.be gebruiken of het nu een skynet of proximus e-mail adres betreft , maakt niet uit.


ik heb het over de inkomende en uitgaande mailservers , hier kan je zowel relay.proximus.be als relay.skynet.be gebruiken voor de uitgaande mailserver, beiden zullen werken zowel voor proximus en skynet mail adres.
we raden natuurlijk aan om .proximus te gebruiken

@Valencia kan je de link eens in een andere browser openen?

Reageer