Details:
Thunderbird, 3 imap accounts. Sinds 2.5 weken. Enkel problemen met skynet account, geen problemen met gmail of outlook accounts op Thunderbird. Thunderbird Repair functie herstelt eventjes inbox maar terug alles ongelezen bij eerstvolgende get message.
Zal eerder aangegeven doet het probleem met gelezen mails, die weer naar ongelezen gezet worden zich voor op mijn iMac sinds 2½ wk, het deleten van mails welke weer in de inbox gezet worden sinds maandag
Hopelijk komt er snel een oplossing
@herman_042, @RoDo, @FrankL22, @pol lowette, @proximan
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.
Jullie mogen in de opmerkingen van je profiel toevoegen sinds wanneer deze problemen zich voor doen zodat we deze cases nog eens apart kunnen doorgeven aan onze engineers.
Alvast onze excuses voor het ongemak!
onbegrijpelijk
een bedrijf als Proximus dat communicatie verkoopt, slaagt er niet in de fout met de herhaalde aanmeldingen van “ongelezen berichten” op te lossen …..
er kan niet over gecommuniceerd worden ? blijkbaar komt het toch meer voor ? en zelfs al bijna één maand ???
toch wel een beetje beschamend.
Pol Lowette
Zelfde probleem op mijn iMac, mails blijven ongelezen weergeven, nu echter ook komen ze weer terug in de inbox na deleten, heel storend
Frank
Is een gekend algemeen probleem met (web)Mail dat door Proximus moet opgelost worden
Momenteel zijn er algemene problemen met de webmail, ik vermoed dat dit er ook wel mee te maken heeft.
Hieraan wordt door Engineering gewerkt aan een oplossing.
Ik stuur het in ieder geval door.
Geert
Mails veranderen steeds naar "ongelezen"
Ik heb een skynet email adres en heb Thunderbird als mail app op mijn PC.
Sinds enkele dagen veranderen “gelezen” mails steeds terug naar “Ongelezen”.
Het gebeurt enkel met mijn skynet account
Het gebeurt ook bij outlook
Wat moet ik doen?
Ter info: Hebben ze hier al verscheidene keren gemeld dat er een algemeen gekend probleem is met (Web)MAIL en engineering er alles aan doet om dit op te lossen.
Zelfde probleem + 20-30 emails “no sender no content” die blijven komen. Bovendien verdwijnen reeds geopende emails enige tijd om daarna terug te verschijnen. Je kan op dit ogenblik email correspondentie via skynet niet vertrouwen. Wanneer gaat Proximus dit oplossen en publiekelijk erkennen dat er een ernstig probleem is.
Identiek probleem maar enkel sinds enkele dagen.
Mss als een Prox forummedewerker hier langskomt al meer specifieke inlichtingen heeft van de stand van zaken hier omtrent.
Bedankt Martin voor je antwoord.
Is hier intussen al nieuws over een eventuele oplossing van het probleem? Want de synchronisatie loopt nog steeds verkeerd.
FYI: Dit zelfde probleem werd hier een dag geleden ook gesteld door iemand anders in een ander topic maar Proximus heeft er nog geen oplossing voor.
dit was het antwoord:
er lijkt iets fout te gaan met de synchronisatie tussen de webmail (server) van proximus en de mailprogramma’s.
zoals @Martin al aangaf zijn er de laatste periode meerdere problemen met de mail.
Er wordt momenteel aan een oplossing gewerkt.
PS: tijdens het weekend komen ze van Proximus hier niet langs.