Beantwoord

Mails van Proximus forum komen met 24 uur vertraging aan (sinds meerder weken reeds).

  • 29 May 2023
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT

Betreffende:  Reacties in een topic dat word gevold, of reacties op een onderwerp . 

De e-mail die Proximus verstuurd om te melden dat er een nieuwe reactie is komt met 24 uur vertraging aan .

Dit reeds 2 maanden heb dit al meerdere malen gemeld telefonisch en screenshots door gestuurd , doch na 3 weken ondanks belofte nog steeds niet opgelost.

Hieronder een recente screenshot van een topic waarin ik een reactie plaatse.

In het rood staan de datum van verzending en ontvangst.

➡Andere forumleden  die ook dit  probleem hebben gelieve het hier zeker te melden, bedankt.⬅

mijn naam is verwijderd door…… mijn email adres staat in mijn profiel

 

icon

Beste antwoord door Pat52 20 October 2023, 19:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Kan dit eens worden nagekeken A.U.B.

Bedankt.

@HadewychT @DaisyS 

Reputatie 2
Badge

Als ik dit en de vele andere problemen lees in dit forum over Proximus Mail, verander gewoon naar GMail of Outlook. Ik heb dit reeds in 2014 gedaan (Gmail) en nog nooit dergelijke problemen ondervonden.

Reputatie 7
Badge +3

Als ik dit en de vele andere problemen lees in dit forum over Proximus Mail, verander gewoon naar GMail of Outlook. Ik heb dit reeds in 2014 gedaan (Gmail) en nog nooit dergelijke problemen ondervonden.

@T_Scheen  het gaat hier niet over een algemeen probleem met Proximus Mail voor alle duidelijkheid!

Dit  probleem is enkel gerelateerd aan e-mails komende van het Proximus forum!

Reputatie 2
Badge

Als ik dit en de vele andere problemen lees in dit forum over Proximus Mail, verander gewoon naar GMail of Outlook. Ik heb dit reeds in 2014 gedaan (Gmail) en nog nooit dergelijke problemen ondervonden.

@T_Scheen  het gaat hier niet over een algemeen probleem met Proximus Mail voor alle duidelijkheid!

Dit  probleem is enkel gerelateerd aan e-mails komende van het Proximus forum!

OK, Bedankt, mis begrepen.

Ter info, de notification mail van Proximus forum van Uw reactie kwam alweer eerst in mijn spam folder terecht:-(

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad daar zit ook hier zeker 24h vertraging op 

Reputatie 7
Badge +3

Sinds vandaag 20/10/2023 komen de meldingen per email van het Proximus forum terug binnen zonder vertraging.

Lijkt na 4 maanden eindelijk in orde te zijn.