Vraag

mails komen te laat toe

  • 22 March 2023
  • 9 reacties
  • 306 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

sedert enige tijd krijg ik sommige mails veel te laat in de mailbox, meestal gaat het over reclame maar soms gaat het ook over andere mails, nu komt de mail van Mediapanel die dagelijks om 6.11 verstuurd wordt maar ‘s avonds toe of zelfs de dag nadien

Soms komt een mail van het nieuwsblad ook maar de dag nadien toe

Reclame mails zijn niet zo erg maar soms is er wel een belangrijke bij

Het zowel op outlook als in de webmail, het is allebei hetzelfde, geen verschil

Hoe komt dit, want het is heel vervelend, plots zie ik het aantal inkomende mails en dan moet ik naar beneden scrollen en dan zie ik dat er dan nog een mail staat die dus vele uren eerder had moeten binnenkomen staan

Proximus kan dit eens nagezien worden

 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +2

de mail van mediapanel is nu aangekomen vandaag, dus al een verbetering dan de vorige dagen

Reputatie 7
Badge +3

Idem bij mij sinds vorige week 15 maart 2023 . Mails die uren later toe komen/ soms 1 dag later. Mails die ik verstuur komen bij ontvanger niet aan of vele uren later aan. Dit zowel via de Proximus mail app en de Proximus mail website. Heeft dus niets te maken met mijn Outlook mail via Office 365 zoals die onbeschofte Zarissa van de klantendienst me liet weten dat ik een slechte mail app gebruik.

Reputatie 7
Badge +3

Ondanks dat de Ombudsdienst voor Telecom aanbieder/dienstverlener Proximus reeds op 16-03-2023 op de hoogte bracht over dit probleem blijft het stil .( maximum 10 dagen voor antwoord van Proximus melde de Ombudsdienst voor telecom mij )

Indien geen officiële reactie alsook persoonlijk aan mij zal  weer een ontvankelijke klacht aan  Proximus wegens het niet na komen van hun verplichtingen naar de klant toe verbonden aan het contract afgesloten tussen aanbieder en klant worden aangemaakt .

Reputatie 5
Badge +2

zojuist een mail binnengekregen van gisterenmorgen 7.00,  hoe is dit eigenlijk mogelijk?????????

Reputatie 2
Badge

Hier eveneens dit probleem reeds opgemerkt. Mails komen soms dagen later toe of in het beste geval met enkele uren vertraging… Ook verstuurde mails staan wel in de map ‘verzonden’, maar blijken niet altijd aangekomen te zijn… Zeer vervelend! En zo blijven de problemen maar duren...

Reputatie 7
Badge +3

Ombudsdienst voor Telecom liet me vandaag weten dat Proximus uiterlijk tot 27 Maart 2023 tijd heeft om een antwoord te geven .  Zo niet zal er opnieuw een klacht vertrekken naar Proximus. @jowantje @Valencia Indien gewenst zal ik jullie de contactgegevens van de dossier beheerder bij de Ombutsdienst voor Telecom via PB sturen.

Of jullie kunnen zelf rechtsreeks een klacht indienen via Een klacht indienen tegen een telecommunicatieoperator (ombudsmantelecom.be) en deze link mails komen te laat toe | Proximus Forum naar dit item in het forum erbij voegen als bewijs van melding aan Proximus zonder reactie van Proximus.

 

N.B. Aan Proximus gelieve deze topic niet te sluiten, noch te verwijderen.

Reputatie 7
Badge +3

Aan de Proximus medewerkers hier actief op het forum , ik heb vandaag laten weten aan de Ombudsdienst voor Telecom om voorlopig geen klacht/dossier op te starten. (uiterste dag was 27-03-2023 , maar omdat er een weekend tussen zat heb ik nog even gewacht op een reactie vanuit Proximus)

Ik werd uiteindelijk vandaag gecontacteerd door iemand van Proximus , ze waren vergeten mij te bevestigen dat ze op vraag van de Ombudsienst voor Telecom het gingen nakijken.

 

Momenteel ondervind ik sinds deze namiddag geen problemen meer met het ontvangen van mijn mails; geen vertraging  en geen verloren gaande mails.

@jowantje @Valencia Kunnen jullie eventueel ook een update geven over jullie mail probleem , bedankt.

Vriendelijke groeten,

Patrick

 

Reputatie 2
Badge

Momenteel gaat het vrij goed. Soms komen de mails wel niet chronologisch toe en zit er nog enige vertraging op...

Reputatie 5
Badge +2

hier ook hetzelfde de mails komen redelijk goed door, vandaag eentje die plots binnenkwam maar niet na uren juist samen met de andere maar de laatste in reeks, 

Dus voorlopig is het probleem ok

Reageer