Beantwoord

mails in map plaatsen


Reputatie 1

-sedert 2 juni en tot op heden is mijn probleem niet opgelost. Het is heel vervelend gezien de vele mails die ik ontvang. Ik kan dus mijn ontvangen mails nog altijd niet meer in hun respectievelijke mappen plaatsen. Dit in de Proximus webmail. Mails die ik verstuurd en waarop ik een antwoord krijg kan ik wel in de mappen plaatsen.

-Het is ook zo dat als ik een mail wil beantwoorden ik regelmatig en soms lange tijden moet wachten om verder te kunnen schrijven. Ik moet ook concepten openen om te zorgen dat de mail wel degelijk zou verzonden worden. Na vertrek vind ik de mail terug in verzonden maar soms ook nog in concept???

dringend een oplossing aub

mvg

Willy sieuw

 

Edit : privégegevens verwijderd door moderator

icon

Beste antwoord door HadewychT 17 June 2022, 17:00

Bekijk origineel

26 reacties

Tip: om eventueel misbruik te vermijden, best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

Reputatie 1

kan ik deze gegevens nog verwijderen????

Reputatie 1

ok heb het gevonden

Reputatie 1

of blijkbaar niet???

Reputatie 7
Badge +4

@willsie Ik heb je gegevens verwijderd. 

Reputatie 1

hei, goed zo dank u…..kan ik dat ook…..of moet ik meer oppassen in de toekomst??

 

nee alleen Proximus forummedewerkers (moderators) kunnen dit 

Je bericht kun je wel editeren gedurende één uur na het posten van je bericht.

Reputatie 1

ok, dank u

maar ik hoop vooral dat er een oplossing voor mijn probleem. da’s voor mij voorlopig  het belangrijkste

 

Reputatie 1

beste moderatoratoes,

kan iemand van jullie me vertellen als proximus bezig is met mijn probleem, het begin echt vervelend te woorden om mijn mails op te zoeken, gezien ze per dag, week, maand blijven geklasseerd en i ze nog altijd niet in mijn mappen kan plaatsen.

dank bij voorbaat

mvg

Willy

Heb je op je pc/laptop geen gratis mailprogramma staan zoals thunderbird (of er ene op installeren) , zodat je eventueel eens zou kunnen proberen of je die wel kunt verplaatsen naar de respectievelijke mappen, dit in afwachting dat er een oplossing komt van proximus, enfin het is maar een idee/voorstel.

Reputatie 1

Dank u, ik zie wat ik kan doen. Zou outlook ook bruikbaar zijn???

Met outlook worden er ook wel meer problemen gemeld maar je zou het altijd kunnen proberen als je die toch staan hebt.

Reputatie 1

dank u, inderdaad, ik heb ook problemen met mijn account in Outlook(2007). Anmelden lukt, test verzenden niet? fout melding  dat er geen verbinding kan gemaakt met de inkomende e mail POP3.

bij blijvennde melding, contact nemen met serverbeheerder of internetprovider(ISP).

is dit dan proximus???

Reputatie 1

super,

woaw, ik krijg alles op outlook. bij het creeren van een nieuwe account….

 

Het is beter dat je niet et pop3 werkt maar met IMAP zodat alles synchroon blijft , maar bij IMAP staat alles (zowel inkomende als uitgaande mail) op de mailserver van Proximus en niet op je pc/laptop.

bvb hier wat uitleg → Wat is het verschil tussen POP en IMAP? 

IMAP of POP, wat is de beste keuze?

Reputatie 1

ok dank u. De account op POP3 werkte niet. Ik heb een nieuwe account gecreëerd met IMAP en die lukt wel. Dit is nu ondertussen opgelost. Nu graag webmail opgelost….cross fingers

Reputatie 7
Badge +4

@willsie Ik heb ticket IM11927115 aangemaakt om dit na te laten kijken. 

Reputatie 1

best oke, dank.u.

waar of hoe kan ik me aanmelden of krijg nieuws met dit ticket? of gewoon wachten

mvg

Willy

Reputatie 1

Beste HadewychT 

ik heb zopas ontdekt door het zoeken naar een oplossing, dat als ik via 3” verplaatsen naar”

en één van de mogelijkheden kies dat ik daar in mijn mails kan plaatsen en dan vaar daaruit kan ik naar mijn mappen. mijn keuze valt op “ verplaatsen naar” >>”concept” ik ga dit nu allemaal opkuisen en da, verder zo werken tot er een oplossing komt en ik weer normaal van uit “ontvangen” mijn mails in mijn mappen kan plaatsen. Ben al blij dat ik dit heb gevonden.

Willy

Reputatie 7
Badge +4

@willsie Je mailbox is hersteld. Kan je eens testen of alles nu terug werkt zoals het zou moeten ? 

Reputatie 1

beste HadewychT, sorry maar er is nog niets veranderd. 

mvg

Willy

Reputatie 7
Badge +4

@willsie Ik heb het opnieuw doorgegeven naar de verantwoordelijken hiervoor zodat ze dit verder kunnen onderzoeken.

Reputatie 1

dank u

mvg

Willy

Reputatie 1

heb vandaag ontdek dat mijn probleem lijkt op gelost te zijn….

ik weet niet aan wie ik dat te danken heeft, maar toch bedank, ik ben blij….

ok dus, laat ons hopen dat het zo nu en in de toekomst  zo blijft…..

nogmaals bedank

mvg

Willy

Reputatie 7
Badge +5

@willsie Fijn om te lezen. Aarzel niet om ons terug te contacteren moest er terug een probleem zijn.

Reageer