Vraag

mailbox problemen......vor de xxxxxx--- maal


is er nu echt NIEMAND bij Proximus die hun altijd terugkerende mailboxproblemen kan oplossen??

mailbox onbereikbaar, uitgaande mails worden niet ontvangen door de bestemmeling, diverse aliassen werkten niet niet meer, dan weer geen verbinding met  de mailbox : onverwachte fout, mails van uren ervoor die aankomen. etc…..

vandaag is het zondag en ligt weer compleet uit en op al onze computers.

is nu 14hr30 en de derde maal sinds deze morgen 10hr00..

gisteravond idem..

dit duurt nu al maanden en geduld heeft ook grenzen alhoewel ik heel goed besef dat dit niemand iets kan schelen waarschijnlijk.. ..want beloven kunnen ze wel… en als het te ingewikkeld wordt haakt men gewoon in en daar sta/zit je dan als klant…kan je weer van vooraf aan beginnen en het hele verhaal opnieuw doen…. en opnieuw….. en opnieuw… 

vorige week dan toch een vriendelijke persoon aan de lijn gehad die liet weten dat technologie geen absolute zekerheid is en problemen kunnen voorkomen (??)

de man had mijn gsmnummer gevraagd om , na mijn zoveelste klacht over de mailbox hun ‘techniekers’ toe te laten mij te contacteren.. er werd zelfs een ticket aangemaakt waarvan nadien het nummer bij ingave onbekend was en ik zelfs geen lopend dossier had;. (??)

bleek tijdens onze afwezigheid er diezelfde dag toch iemand op onze vaste lijn van Proximus gebeld had (waarom geef ik mijn gsmnummer en liet ik UITDRUKKELIJK weten NIET thuis te zijn?????) en vanaf dan niets meer vernomen..

en deze klacht/probleem/opmerking probeer ik nu al ruim een half uur te plaatsen op dit forum en dat lukt zelfs niet..

trustpilot zegt ook genoeg..

zeer frustrerend allemaal is het minste wat men kan zeggen..


31 reacties

Reputatie 6
Badge +2

U nerveus maken helpt ook niet hè. Dat heb ik al ondervonden. Het lukt niet om uw bericht op het forum te krijgen zegt u, maar het staat er wel degelijk en het is echt wel leesbaar. Ik versta het helemaal. 
Wacht best tot morgen, dan zijn proximusmedewerkers terug op het forum, ze werken niet tijdens het WE. Dat doe ik ook niet. Dus nog een beetje geduld. Het komt wel goed ooit. 

 

@Cvanloon ,o,maar mij nerveus maken doe ik niet hoor...is enkel frustrerend om te merken dat men blijkbaar niet echt serieus wordt genomen..(niet op u bedoeld uiteraard)

waarom (en slechts 1 x) bellen op de vaste lijn als men zeer goed weet dan er niemand aanwezig is ?

en zo kan ik nog wel meerdere zaken aanhalen die gewoon genegeerd worden of welke men beloofd en die nooit gerealiseerd worden… een lange lijst..en als men dan ooit de zoveelste vraag stelt krijgt men ontwijkende antwoorden.. of men haakt gewoon in.                                                                                         hoe eenvoudig kan het zijn?

idd. werken ze niet in het weekend en als ze dan in de week werken sturen ze je van het kastje naar de muur. 

voor het mailboxprobleem hoeven ze mij niet persoonlijk te contacteren.. het is een algemeen probleem en is helaas ook niet tijdelijk maar regulier wederkerend.lees er maar de diverse forums op na;.

en raar maar waar… toen ik uw reactie kreeg ( in een andere mailbox voor alle duidelijkheid) werkte de Prox.mailbox opeens wel weer ,(op alle computers) enkel was het maar voor 10 minuten en is de pret weeral voorbij…

maar ook positief nieuws: op de smartphone (via app) werkt de mail nu wel;.. en dat was eerder niet het geval..

dus werken we nu “gemakshalve” onderling met de desktop/laptop en om te antwoorden op de berichten met de smartphone;.. van eenvoud gesproken.

 

 

ik heb hetzelfde probleem, wel wat minder erg, heel dikwijls onverwachte fout en dan maar wachten tot het weer werkt

Onverwacht probleem hebben wij hier ook , gemiddeld 3 a 4 keer per dag , dit is uiterst vervelend , zeker als je juist een videovergadering hebt , geen internet en geen tv meer dan , maar geen probleem voor proximus zolang je je maandelijkse rekening maar betaald 

ja en de factuur is deze maand met 5 euro opgeslagen

Reputatie 1

Ik ook, maar niet zo erg: ik krijg bij openen mail altijd de melding “Account offline”. Maar meer dan dat berichten met enkele uren vertraging komen en sommige al jaren regelmatig inkomende mails plots in “Ongewenste reclame” terechtkomen is het niet (hout vasthouden). Als ik dan op 1 of meer postbussen klik verdwijnt de melding en even later is mijn post er,  begrijpe wie kan. Dit duurt nu al wel ruim een half jaar. Al op forum gezet, maar geen verbetering.

Roger

Oud-Turnhout

Reputatie 7
Badge +5

@RetroR Kunnen we nog iets voor je betekenen op dit moment of werkt het terug naar behoren?

@Anfrançois  Doet dit probleem zich voor via de webmail (website van Proximus) of via een mailprogramma? Kan je je forumprofiel vervolledigen zodat we je gegevens hebben indien nodig? 

@lucaelbrecht Heb je een probleem met je algemene internet verbinding of met je mail? Kan jij ook je forumprofiel vervolledigen? 

@Voltaire2 Heb je dit probleem via de webmail (website van Proximus) of via een mailprogramma?

@DaisyS ik denk dat u niet alleen voor mij iets zou kunnen betekenen maar ook voor veel andere gebruikers van jullie mailbox(-problemen) ..de problemen slepen nu toch al maanden aan maar oplossingen worden er niet geboden, of beloofd men het nodige te doen...maar zonder blijvend resultaat.

op uw vraag of mijn probleem nu opgelost is;.. vandaag en tot nu toe werkt alles normaal maar dan binnen een uurtje alweer heel anders zijn.. zo heeft het verleden toch uitgewezen..

ter info, tot gisteren viel de mailbox regelmatig uit..

dat nu de mailbox werkt zoals het hoort, en op al onze computers wijst er meer dan duidelijk op dat het probleem nooit bij mij kan liggen..ook bevestigd door de vele andere gebruikers die dezelfde problemen ervaren..

laat ons (eindelijk) ervan uitgaan dat het wel blijft werken en mocht dat niet het geval zijn dan contacteer ik u via het forum..

 

 

Reputatie 1

Voor zover ik weet heb ik een mailprogramma, ik lees mijn mail in elk geval niet via de website van proximus. Ik heb een AppleIMac.

 het probleem doet zich voor via de website van proximus

 

Het probleem met "onverwacht probleem" is dat er dan totaal geen tv , geen internet dus ook geen mails kunnen binnenkomen en dat met een gemiddeld van 3 a 4 keer per dag gedurende minstens 5 minuten , dan hersteld het zich terug

Reputatie 1

Dus ik zou dan geen probleem mogen hebben, of Proximus heeft er in elk geval niks mee te maken? Mijn mail is nochtans ****@skynet.be.

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 Kan je het eens proberen via de website? Dit om uit te sluiten of het bij Proximus ligt of bij het mailprogramma van Apple.
Ik heb je post ook aangepast wegens privacyredenen.

Reputatie 7
Badge +5

@Anfrançois Kan je je forumprofiel vervolledigen? Sinds wanneer doet zich dit voor? 

Dan kijken we het voor je na.

Reputatie 7
Badge +5

@lucaelbrecht Ik heb je modem eens van op afstand herstart. Kan je het nu eens een tijdje uit testen?

Reputatie 1

Mijn mailbox op My Proximus bleek ingesteld op het mailadres van mijn zoon, heb er mijn adres van gemaakt. Zou het daar aan kunnen liggen ?

Reputatie 1

Als ik wil inloggen zegt ie “Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord”.

Reputatie 7
Badge +4

@Voltaire2 

Indien u en uw zoon elk een aparte e-mailbox hebben, kunt u uiteraard enkel inloggen op uw mailbox met uw gebruikersnaam & paswoord 

indien het niet over aparte e--mailadressen maar enkel over verschillende “aliassen”gaat komen alle e-mails in dezelfde e-mailbox terecht (= 1 login & paswoord)

→ 

cfr voorstel DaisyS kunt u inloggen via de onderstaande Proximus e-mail website (met uw login & paswoord)

Webmail | Proximus

Reputatie 1

We hebben aparte mailboxen. Mijn zoon woont trouwens niet mer thuis en heft nu een andere provider.

Hij geeft nog dezelfde melding.

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 Over welk email adres gaat het juist? Je mag dit in je forumprofiel zetten.

Reputatie 1

j***@proximus.be   Hij heeft nu een yahoo adres.

 

Post is aangepast door forummedewerker doordat het privégegevens bevatte.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2  Alleen maar op het mailadres van je zoon krijg je deze foutmelding?

Reputatie 1

Op allebei.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2 Zou je een nieuw wachtwoord per e-mailadres kunnen aanmaken en zo proberen aan te melden via de webmailHier vind je terug hoe je makkelijk een eigen wachtwoord kan aanmaken.

Reputatie 1

Ik heb het oude adres van mijn zoon verwijderd en voor mijn adres een nieuw (al is het hetzelfde) wachtwoord aangemaakt en ik heb nu toegang tot mijn mailbox op de proximus site.

Mijn andere mailbox (niet op de proximus site) maar met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord, vermeldt nu echter rechts bovenaan niet meer “Account offline” maar het onheilspellende “Inloggen mislukt”. Ik heb ondertussen in de mail box op mijn proximus site al twee berichten ontvangen, een om 12.09 en een om 12.28 u. In mijn andere box heb ik nog niets ontvangen (maar de vertraging van inkomende berichten was, zoals boven gezegd, al het probleem). Terwijl echter de melding “Account offline” na enkele klikken op verschillende postbussen verdween, blijft “Inloggen mislukt” staan. Ik vrees dus dat ik nu helemaal geen mail meer ontvang op mijn niet- proximus mailbox.

Reageer