Vraag

mailbox problemen......vor de xxxxxx--- maal



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 1

Ik ook, maar niet zo erg: ik krijg bij openen mail altijd de melding “Account offline”. Maar meer dan dat berichten met enkele uren vertraging komen en sommige al jaren regelmatig inkomende mails plots in “Ongewenste reclame” terechtkomen is het niet (hout vasthouden). Als ik dan op 1 of meer postbussen klik verdwijnt de melding en even later is mijn post er,  begrijpe wie kan. Dit duurt nu al wel ruim een half jaar. Al op forum gezet, maar geen verbetering.

Roger

Oud-Turnhout

ja en de factuur is deze maand met 5 euro opgeslagen

Onverwacht probleem hebben wij hier ook , gemiddeld 3 a 4 keer per dag , dit is uiterst vervelend , zeker als je juist een videovergadering hebt , geen internet en geen tv meer dan , maar geen probleem voor proximus zolang je je maandelijkse rekening maar betaald 

ik heb hetzelfde probleem, wel wat minder erg, heel dikwijls onverwachte fout en dan maar wachten tot het weer werkt

@Cvanloon ,o,maar mij nerveus maken doe ik niet hoor...is enkel frustrerend om te merken dat men blijkbaar niet echt serieus wordt genomen..(niet op u bedoeld uiteraard)

waarom (en slechts 1 x) bellen op de vaste lijn als men zeer goed weet dan er niemand aanwezig is ?

en zo kan ik nog wel meerdere zaken aanhalen die gewoon genegeerd worden of welke men beloofd en die nooit gerealiseerd worden… een lange lijst..en als men dan ooit de zoveelste vraag stelt krijgt men ontwijkende antwoorden.. of men haakt gewoon in.                                                                                         hoe eenvoudig kan het zijn?

idd. werken ze niet in het weekend en als ze dan in de week werken sturen ze je van het kastje naar de muur. 

voor het mailboxprobleem hoeven ze mij niet persoonlijk te contacteren.. het is een algemeen probleem en is helaas ook niet tijdelijk maar regulier wederkerend.lees er maar de diverse forums op na;.

en raar maar waar… toen ik uw reactie kreeg ( in een andere mailbox voor alle duidelijkheid) werkte de Prox.mailbox opeens wel weer ,(op alle computers) enkel was het maar voor 10 minuten en is de pret weeral voorbij…

maar ook positief nieuws: op de smartphone (via app) werkt de mail nu wel;.. en dat was eerder niet het geval..

dus werken we nu “gemakshalve” onderling met de desktop/laptop en om te antwoorden op de berichten met de smartphone;.. van eenvoud gesproken.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

U nerveus maken helpt ook niet hè. Dat heb ik al ondervonden. Het lukt niet om uw bericht op het forum te krijgen zegt u, maar het staat er wel degelijk en het is echt wel leesbaar. Ik versta het helemaal. 
Wacht best tot morgen, dan zijn proximusmedewerkers terug op het forum, ze werken niet tijdens het WE. Dat doe ik ook niet. Dus nog een beetje geduld. Het komt wel goed ooit. 

 

Reageer