Beantwoord

Mailbox locked

  • 4 February 2019
  • 8 reacties
  • 482 Bekeken

sinds deze ochtend is onze skynet.be mailbox gelocked, bij het openen van onze mail werd er naar het password gevraagd en werd dit waarschijnlijk meerdere malen verkeerd ingegeven.
hoe kan deze terug vrijgegeven worden ? bestaat daar een procedure voor?
icon

Beste antwoord door ThierryW 4 February 2019, 21:55

Bekijk origineel

8 reacties

kan dit je al wat verder helpen mss:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
beste Martin, het gaat niet over het inloggen op MyProximus maar bij het inloggen om mijn Skynet mailbox,
als we via webmail op skynet inloggen met ons mail adres fa******@skynet.be en het password invullen krijgen we nadien op het inlog scherm Mailbox locked. ik heb reeds via password vergeten een nieuw password aangemaakt maar dit helpt niet
sorry had de verkeerde link gestuurd.

Wachtwoord van uw mailbox
Bent u het wachtwoord van uw mailbox vergeten of hebt u een sms ontvangen dat uw wachtwoord om veiligheidsredenen gewijzigd is? Log in op MyProximus om een nieuw wachtwoord in te stellen.....
staat er op deze site:
>
Wachtwoord van uw mailbox
Bent u het wachtwoord van uw mailbox vergeten of hebt u een sms ontvangen dat uw wachtwoord om veiligheidsredenen gewijzigd is? Log in op MyProximus om een nieuw wachtwoord in te stellen


NB: anders het antwoord van iemand van Proximus zelf afwachten als het niet moest lukken
inderdaad, sms ontvangen met een token, daarna nieuw password ingebracht, maar nadien terug inlogscherm met Mailbox locked gekregen
Wat soms ook helpt is van je bbox eens te herstarten door zijn stroom 10 seconden te onderbreken en dan opnieuw te proberen eens de bbox terug volledig opgestart is, en als dit ook niet lukt zal het echt voor iemand van Proximus zelf zijn die je zal moet verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Eric, kan je mij via een privé bericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je klantennummer en de betrokken mailbox of e-mailadres doorsturen zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Skynet mailbox locked. Aangezien ik mijn contract wil stopzetten denk ik dat er nu wel enkele mails gaan binnenkomen om dit af te handelen dus zou je dit snel kunnen in orde brengen alstublieft?

Klantnummer: 61xxxxxxx
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Skynet mailbox locked. Aangezien ik mijn contract wil stopzetten denk ik dat er nu wel enkele mails gaan binnenkomen om dit af te handelen dus zou je dit snel kunnen in orde brengen alstublieft?

Klantnummer: 61xxxxxxx


Ik heb het even nagekeken, en deze mailbox staat aan deze kant volledig actief. Heb je dit probleem nog steeds? Kan je me anders even via privébericht sturen over welk mailadres het precies gaat?

Reageer