Vraag

Mailbox geblokkeerd

  • 27 February 2019
  • 2 reacties
  • 488 Bekeken

Mijn mailbox wordt geviseerd door hackers. Proximus blokkeert zelf regelmatig mijn mailbox om hun netwerk te beschermen. Ik ontvang dan telkens een nieuw wachtwoord om mijn mailbox te deblokkeren.
Ik zou mijn Proximus gebruikersnaam die begint met fa.. willen stopzetten en vervangen door een ander Fa... maar wel met behoud van mijn mailadres. Welke procedure moet ik toepassen, kan ik dit zelf doen ? Onze computers zijn al tweemaal gecontroleerd door een computedeskundige. Ze zijn perfect in orde .

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Luc, je kan via je MyProximus account gaan inloggen en daar kunnen de mailboxen worden beheerd. Je kan je alias (emailadres) gaan verwijderen op je huidige gebruikersnaam en deze gaan toevoegen aan een nieuwe gebruikersnaam (die je ook via je MyProximus account kan toevoegen). Als dit is gebeurd kan je de oude mailbox gaan verwijderen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mailbox/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-mailbox-aanmaken-of-verwijderen.html
Ik denk dat TS hier de naam van het hoofd mail account bedoelt!

Reageer