Als ik een nieuwe mailbox wil aanmaken krijg ik melding technisch probleem probeer het later opnieuw en dit sinds afgelopen donderdag.
sms activering ?
Ik probeer een nieuwe mailbox aan te maken. Alles verloopt vlot tot ik op creëren druk; ik krijg dan de foutmelding: "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen
Sms activering mislukt"
Ik ben al enkele malen opnieuw begonnen maar het resultaat blijft hetzelfde.
Hier hetzelfde probleem als ik een mailbox wil aanmaken "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen
Sms activering mislukt
Graag een oplossing aub.
Jonathandr,
Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen. Het wachtwoordveld aanvaardt geen tekens zoals bvb # *^ enz. Maar de foutmelding laat je in het ongewisse over wat er fout is.
Mvg
Dirk
Dan zou Proximus best hun tekst aanpassen op hun site als het zo zit, want er staat voor het mailbox wachtwoord:
In het veld Geef het (nieuwe) wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 31 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat.
❗️Speciale karakters zijn toegestaan.❗️
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.